Το άνοιγμα θα γίνει με εκδηλώσεις, events και δύο συναυλίες και ήδη υπάρχει σχετική συνεννόηση μεταξύ των δύο υπευθύνων του έργου, δηλαδή, του Δήμου Πατρέων και του Εμπορικού και Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών.
του Αχιλλέα Ροδίτη
Το αργότερο μέχρι μέσα και τέλη Απριλίου θα κάνει και επισήμως την έναρξη λειτουργίας του το PATRASOPEN MALL της Κωνσταντινουπόλεως ή αλλιώς το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το έργο που ομολογουμένως πέρασε από… σαράντα κύματα, από εμπόδια, καθυστερήσεις και παρατάσεις έχει ήδη μπει στην τελική του φάση και απομένουν ελάχιστες λεπτομέρειες για το ξεκίνημα του σε τυπικό και ουσιαστικό επίπεδο.
Μάλιστα, το επίσημο άνοιγμα θα γίνει με εκδηλώσεις, events και δύο συναυλίες που σχεδιάζεται να δοθούν ταυτοχρόνως σε ισάριθμα σημεία, στις δύο άκρες του OPEN MALL και ήδη υπάρχει σχετική συνεννόηση μεταξύ των δύο υπευθύνων του έργου, δηλαδή, του Δήμου Πατρέων και του Εμπορικού και Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών.
ΤΙ ΑΠΟΜΕΝΕΙ
Για την ολοκλήρωση του PATRAS OPEN MALL μένει να τοποθετηθούν όλες οι γλάστρες και οι φωτεινές επιγραφές αλλά και να βγει στον «αέρα» η επίσημη διαδικτυακή πλατφόρμα που μέσω του Ίντερνετ θα φέρνει κοντά στον καταναλωτή κάθε επιχείρηση που λειτουργεί στην περιοχή.
Μάλιστα, αυτές τις μέρες επαγγελματίες της περιοχής συμπληρώνουν τα στοιχεία τους στην αίτηση εγγραφής μέλους που έχει εκδώσει ο Εμπορικός και Εισαγωγικός Σύλλογος Πατρών (ένθετη φωτογραφία) και έχει ήδη μοιράσει σε όλες τις εμπορικές και μη επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται κατά μήκος της οδού που έχει ενταχτεί στο μεγάλο έργο.
ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ
Θυμίζουμε ότι το OPEN MALL είναι ένα έργο στο οποίο έχει ενταχτεί εξ ολοκλήρου η οδός Κωνσταντινουπόλεως, από την Αγίας Σοφίας μέχρι και την 28η Οκτωβρίου, (πρώην Καρόλου) αλλά και το τμήμα της Μαιζώνος, από εκεί που τελειώνει η Κωνσταντινουπόλεως μέχρι και την Αράτου που είναι κι η αρχή της πεζοδρομημένης Μαιζώνος.
Με άλλα λόγια, το OPEN MALL σχεδιάστηκε και χωροθετήθηκε με τρόπο τέτοιο που να αποτελεί συνέχεια του ιστορικού κέντρου της Πάτρας, που με τις πεζοδρομήσεις και την ανάπλαση που γίνεται εκτιμάται βάσιμα πως θα αλλάξει τελείως όψη και αισθητική.
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Τα ερωτήματα που οι επαγγελματίες βάζουν στο τραπέζιωστόσο είναι συγκεκριμένα και αφορούν στο αποτέλεσμα του όλου εγχειρήματος. Πρωτίστως, αν όλη αυτή η προσπάθεια θα μπορέσει εν τέλει να ενισχύσει τους τζίρους κι αν το έργο θα σταθεί ικανό να στρέψει μερίδα του καταναλωτικού κοινού προς την συγκεκριμένη περιοχή.
Επίσης, το ερώτημα που τίθεται από πολλούς είναι αν η επικείμενη λειτουργία του OPEN MALL έχει λειτουργήσει ελκυστικά για κάποιους επαγγελματίες που δεν δραστηριοποιούνται στην περιοχή. Αν διαβλέπουνδηλαδή, κάποια θεαματική αλλαγή στο άμεσο μέλλονπου να τους έχει κινητοποιήσει προς την κατεύθυνση αναζήτησης επαγγελματικής στέγης εκεί.
200.000 ΕΥΡΩ
Το έργο αφορά την ανάδειξη της αισθητικής των μαγαζιών που περιλαμβάνονται στο OPEN MALL και μεταξύ άλλων έχει να κάνει με την προμήθεια και την εγκατάσταση σε 133 μαγαζιά επιγραφών και φωτεινών επιγραφών, συστημάτων ειδικού φωτισμού και 266 ανθοστηλών.
Το έργο υποχρέωνε τον Δήμο να ανακατασκευάσει τα πεζοδρόμια, πράγμα που έγινε, όπως επίσης να τοποθετήσει «έξυπνους» κάδους, που ήδη είναι εγκατεστημένοι καθώς και μια σειρά αλλαγών και έργων βελτίωσης της περιοχής ευρύτερα.
Από την πλευρά του ο Εμπορικός και Εισαγωγικός Σύλλογος φέρει την υποχρέωση της δημιουργίας διαδικτυακής πλατφόρμας και της ένταξης και δραστηριοποιήσεων επιχειρήσεων προς την προσαρμογή τους σε πρότυπα λειτουργίας αναβαθμισμένης αισθητικής και καινοτομίας. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε λίγο πάνω από 200.000 ευρώ.
Το συγκεκριμένο υποέργο του Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου στοχεύει στην ανάδειξη της εμπορικής ταυτότητας της περιοχής η οποία θεωρείται ότι θα αποκτήσει μια ενιαία εμπορική ταυτότητα, έχοντας ένα στοιχείο ομοιογένειας από τη στιγμή που δεν είναι δυνατόν να αλλάξει η πρόσοψη όλων των καταστημάτων που περιλαμβάνονται στο Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου.
ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ – ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ