Πάτρα: Φόβος στις γειτονιές – Σε έξαρση οι μικροκλοπές και η παραβατικότητα

Facebook
Twitter

Τα στοιχεία από την Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδος ή ακόμα και του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μπορεί να δείχνουν ότι υπάρχει μείωση της εγκληματικότητας, της παραβατικότητας και των μικροκλοπών, όμως, ο κόσμος στις γειτονιές της Πάτρας, νιώθει έναν φόβο, βλέποντας το ένα περιστατικό να διαδέχεται το άλλο.

Απάτες, κλοπές, διαρρήξεις σε σπίτια, σε διαμερίσματα και σε αυτοκίνητα, αλλά και γενικότερα παραβατικές πράξεις, μέρα μεσημέρι, σε κοινόχρηστους ή ακόμα και σε ιδιωτικούς χώρους.

Στις γειτονιές της Πάτρας υπάρχουν περιοχές που το όλο σκηνικό θυμίζει «Μπρονξ», χωρίς καμία ιδιαίτερη βελτίωση από τα χρόνια της οικονομικής κρίσης, τότε που αρκετοί απέδιδαν την έξαρση της παραβατικότητας, στην ανεργία και στην φτώχεια.

Σε περιοχές όπως η Εγλυκάδα ή ο Ριγανόκαμπος είναι γνωστό ότι υπάρχει σοβαρό ζήτημα με τους Ρομά. Στα Ζαρουχλέικα και στα δρομάκια γύρω από το Ψαροφάι γίνεται ένας χαμός και εκεί. Γενικότερα, στις νότιες περιοχές της Πάτρας οι μικροκλοπές και η παραβατικότητα είναι σε καθημερινή βάση.

Στα Προσφυγικά, σε μια περιοχή που η κατάσταση θεωρητικά είναι καλύτερη σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη, η πλατεία Ελευθερίας και οι γύρω δρόμοι, ερημώνουν από το απόγευμα και μετά.

«Ο κόσμος φοβάται να βγει από τα σπίτια του» μας έλεγε επαγγελματίας της περιοχής που βιώνει την όλη κατάσταση καθημερινά.

Όμως και στο κέντρο τα πράγματα δεν είναι και τόσο καλύτερα. Στην πλατεία Όλγας γνωρίζουμε τι γίνεται. Παραμένει ένα στέκι διακίνησης ύποπτων συναλλαγών. Στην πλατεία Γεωργίου, στον μώλο ή στο Νότιο Πάρκο κλέβουν μέρα – μεσημέρι.

Υπάρχει έτσι μια γενικότερη ανασφάλεια, με τους πολίτες να ζητούν περισσότερες περιπολίες, ειδικότερα στις γειτονιές της Πάτρας και μια πιο έντονη παρουσία της αστυνομίας.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Η μία και μοναδική Egoista («εγωίστρια» στα ιταλικά) ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά μίας Lamborghini και με το παραπάνω, χάρη στην ακραία σχεδίαση, την τεράστια ιπποδύναμη και τον supercar χαρακτήρα της.  Πρόσφατα, φέρεται να πουλήθηκε σε έναν Ελβετό συλλέκτη αυτοκινήτων ο οποίος έστειλε στη Lamborghini μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί.    Να τονίσουμε, πως από όταν την παρουσίασε η ιταλική εταιρεία το 2013, δεν είχε ποτέ σκοπό να την πουλήσει. Την ήθελε… δική της, εξού και το όνομα του μοντέλου.     Ωστόσο, όταν η Lamborghini είδε τα χρήματα που προσέφερε ο εύπορος Ελβετός να φτάνουν… ενιαψήφια τιμή, μόνο όχι δεν μπορούσε να πει. Βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, η Egoista πουλήθηκε έναντι σχεδόν 115 εκατομμυρίων (!) ευρώ!  Μέχρι πρότινος, η Egoista βρισκόταν στο μουσείο της Sant’Agata Bolognese και έβγαινε μόνο για να παρευρεθεί σε special event. Η απουσία της τώρα από το μουσείο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι έχει πράγματι πουληθεί.  Για να δώσουμε μία εικόνα του κυριολεκτικά μοναδικού αυτού supercar, η Lamborghini το παρουσίασε το 2013 στο πλαίσιο της 50ης επετείου της εταιρείας.     Πράγματι, ήταν μία κατασκευή που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά, με ριζοσπαστική σχεδίαση και εξωφρενικές επιδόσεις. Η πλήρως λειτουργική Egoista δεν πληροί τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο.  Όμως, κανείς μπορεί να την οδηγήσει στην πίστα έχοντας στην πλάτη του τον V10 των 5,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 600 ίππους και 560 Nm. Το μηχανικό σύνολο καλείται να κινήσει μόλις 950 κιλά, γεγονός που καθιστά την Egoista «πύραυλο», αφού ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ ώρα.    Όποιος κι αν είναι ο Ελβετός που υποτίθεται αγόρασε το μοναδικό αυτό μοντέλο, θα μπορεί να το χαίρεται αποκλειστικά μόνος του. Διότι είναι μονοθέσιο, με τον οδηγό να συγκρατείται από ζώνη τεσσάρων σημείων και το κόκπιτ να είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, για να μπεις/ βγεις από αυτό, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις το τιμόνι, αλά F1.  Μένει να μάθουμε επίσημα αν πράγματι η Egoista πουλήθηκε από τη Lamborghini και μάλιστα για σχεδόν 115 εκατομμύρια ευρώ!

Η μία και μοναδική Egoista («εγωίστρια» στα ιταλικά) ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά μίας Lamborghini και με το παραπάνω, χάρη στην ακραία σχεδίαση, την τεράστια ιπποδύναμη και τον supercar χαρακτήρα της. Πρόσφατα, φέρεται να πουλήθηκε σε έναν Ελβετό συλλέκτη αυτοκινήτων ο οποίος έστειλε στη Lamborghini μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί. Να τονίσουμε, πως από όταν την παρουσίασε η ιταλική εταιρεία το 2013, δεν είχε ποτέ σκοπό να την πουλήσει. Την ήθελε… δική της, εξού και το όνομα του μοντέλου. Ωστόσο, όταν η Lamborghini είδε τα χρήματα που προσέφερε ο εύπορος Ελβετός να φτάνουν… ενιαψήφια τιμή, μόνο όχι δεν μπορούσε να πει. Βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, η Egoista πουλήθηκε έναντι σχεδόν 115 εκατομμυρίων (!) ευρώ! Μέχρι πρότινος, η Egoista βρισκόταν στο μουσείο της Sant’Agata Bolognese και έβγαινε μόνο για να παρευρεθεί σε special event. Η απουσία της τώρα από το μουσείο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι έχει πράγματι πουληθεί. Για να δώσουμε μία εικόνα του κυριολεκτικά μοναδικού αυτού supercar, η Lamborghini το παρουσίασε το 2013 στο πλαίσιο της 50ης επετείου της εταιρείας. Πράγματι, ήταν μία κατασκευή που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά, με ριζοσπαστική σχεδίαση και εξωφρενικές επιδόσεις. Η πλήρως λειτουργική Egoista δεν πληροί τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Όμως, κανείς μπορεί να την οδηγήσει στην πίστα έχοντας στην πλάτη του τον V10 των 5,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 600 ίππους και 560 Nm. Το μηχανικό σύνολο καλείται να κινήσει μόλις 950 κιλά, γεγονός που καθιστά την Egoista «πύραυλο», αφού ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ ώρα. Όποιος κι αν είναι ο Ελβετός που υποτίθεται αγόρασε το μοναδικό αυτό μοντέλο, θα μπορεί να το χαίρεται αποκλειστικά μόνος του. Διότι είναι μονοθέσιο, με τον οδηγό να συγκρατείται από ζώνη τεσσάρων σημείων και το κόκπιτ να είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, για να μπεις/ βγεις από αυτό, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις το τιμόνι, αλά F1. Μένει να μάθουμε επίσημα αν πράγματι η Egoista πουλήθηκε από τη Lamborghini και μάλιστα για σχεδόν 115 εκατομμύρια ευρώ!

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή