ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Πάτρα: H ακρίβεια οδηγεί σε ανακατατάξεις στο λιανεμπόριο -Ξεκινά η μεγάλη μάχη στο ράφι…

Facebook
Twitter
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ: H κυριαρχία των Σ/Μ «Σκλαβενίτη» στο πατρινό λιανεμπόριο και ο ανταγωνισμός με τις λοιπές μεγάλες αλυσίδες στο λιανεμπόριο αλλά και τις τοπικές οικογενειακές αλυσίδες Σ/Μ, με φόντο την ακρίβεια είναι το τοπίο που έχει διαμορφωθεί στην πατρινή αγορά.

panos

Επί ποδός μάχης, ενόψει των νέων ανατιμήσεων που αναμένονται από τις αρχές Φθινοπώρου, βρίσκονται οι διευθύνσεις των μεγάλων αλυσίδων λιανεμπορίου στην Πάτρα και την ευρύτερη περιοχή.

Η περίοδος του Αυγούστου αναμένεται να θυμίσει την… ηρεμία πριν την καταιγίδα! Τέσσερις μεγάλες αλυσίδες Super Market («Σκλαβενίτης», «Α/Β», «myMarket» και «Μασούτης») έχουν ήδη ολοκληρώσει τον κύκλο με τις βασικές επενδύσεις στην ευρύτερη περιοχή και ετοιμάζονται, από 1/9/2022, να δώσουν τη μεγάλη μάχη!

Εδώ και μια διετία, λόγω του Covid, ο «εμπορικός πόλεμος» και το τοπικό λιανεμπόριο, έχει μετακομίσει -εξ αιτίας και της πανδημίας- από το ράφι στο e-Μarket/delivery.

O «Σκλαβενίτης» με μερίδιο αγοράς στην Πάτρα σήμερα κοντά στο 25% περίπου κυριαρχεί, ενώ η συνεργασία του με το δίκτυο Ε-food, στα πλαίσια του e-Market του ομίλου που έχει εγκατασταθεί από τα τέλη του 2021 στην πρωτεύουσα της Αχαΐας, του δίνει ήδη το προβάδισμα.

Πληροφορίες της «Πολιτείας» αναφέρουν ότι σε επίπεδο τοπικής αγοράς, η «Α-Β Βασιλόπουλος» ετοιμάζεται για την μεγάλη αντεπίθεση όπως και η εταιρεία «Μασούτης» που με την αγορά του πρώην «Σταυριανού» θα αποκτήσει ισχυρό «πάτημα» στην Πάτρα, όπως αποκάλυψε στο προηγούμενο φύλλο της η εφημερίδα!

Απαντώντας στην συνεργασία «Σκλαβενίτη»- Ε-food, «Α-Β» και ο «Μασούτης»  αναμένεται να ανακοινώσουν εντός των ημερών την επέκταση των δικών τους δικτύων e-Market στην Πάτρα («ΑΒ Shop &Go» % «ΑΒ Food Market», Εxpress Market)!

Του ισχυρούς ομίλους με παρουσία στην Πάτρα (ελέγχουν συνολικά το 75% της τοπικής αγοράς στο λιανεμπόριο) πλαισιώνουν οι My-Market και Lidl.

To επόμενο διάστημα, μετά και την λήξη του άτυπου «μορατόριουμ» με τον ανταγωνισμό στο ράφι κατά την περίοδο της πανδημίας, αναμένεται σύγκρουση γιγάντων λιανεμπορίου και στην Πάτρα… Αιτία θα είναι η ακρίβεια και η διένεξη για την «πίτα» της αγοράς η οποία περιορίζεται λόγω της ακρίβειας και του καλπάζοντα πληθωρισμού στη χώρα!

­Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ

Με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, από τον Σεπτέμβριο αναμένεται να αυξηθούν οι τιμές σε:

@ αρτοσκευάσματα έως και 20%,

@ καθαριστικά έως 14%,

@ τυροκομικά έως 12%,

@ αλκοολούχα ποτά έως 10%,

@ αποσμητικά έως 9%,

@ ζυμαρικά έως 8% και

@ ρύζι τσάι και βούτυρο 5%.

ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ

Σε αυτή τη φάση οι τοπικές οικογενειακές αλυσίδες «Ανδρικόπουλος» και «Αράπης– Ρουμελιώτης» αναμένουν τα… απόνερα της αναταραχής που αναμένεται να προκαλέσει στην τοπική αγορά η επιστροφή των μεγάλων αλυσίδων στη… μάχη στο ράφι!

Δεν έχει μέχρι σήμερα αποσαφηνιστεί, εκ μέρους της οικογένειας Ρουμελιώτη, τι μέλλει γενέσθαι μετά την απόκτηση των Σ/Μ «Αράπης».

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η τοπική αλυσίδα «Ανδρικόπουλος», από την πλευρά της προετοιμάζει επένδυση σε μεγάλο φωτοβολταϊκό πάρκο (με netmetering) προκειμένου να μειώσει πάνω από 50% το κόστος ενέργειας.

Από την έντυπη έκδοση της Πολιτείας της Δευτέρας 8/8/2022

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top