ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

ΠΑΤΡΑ | Η Adidas… μπορεί να έκλεισε αλλά κράτησε κοινό μέσω… ίντερνετ!

Facebook
Twitter

 

 

του Αχιλλέα Ροδίτη

‘Εγινε ήδη γνωστό και συζητήθηκε ευρέως πρόσφατα ότι αποχώρησε η adidas από την Πάτρα. Το υποκατάστημα που λειτουργούσε επί σειρά ετών στον πεζόδρομο της Αγίου Νικολάου της πόλης έβαλε λουκέτο στο πλαίσιο γενικότερων περικοπών που αποφασίστηκαν από την μεγάλη πολυεθνική εταιρεία, εξ αφορμής εξελίξεων σε κεντρικό επίπεδο.

Αυτό που μας αφορά ως τοπική αγορά είναι το γεγονός ότι η Πάτρα επιλέχθηκε ως ένα σημείο που θα μπορούσε να λείψει απ’ το χάρτη των υποκαταστημάτων ανά την υφήλιο. Πράγμα που κατά πολλούς ερμηνεύεται ως πρακτική ένδειξη της προβληματικής κατάστασης που γενικότερα επικρατεί.

Αλλά υπάρχει και η… άλλη άποψη, την οποία επίσης καταγράφουμε. Ότι η εταιρεία φρόντισε όσο ήταν παρούσα στην πόλη, να ισχυροποιήσει την διαδικτυακή επαφή της με το πελατειακό της κοινό και να αυξήσει σε ικανοποιητικό επίπεδο τους τζίρους μέσω των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Έτσι, θα αποτελούσε «μικρό» κακό ένα κλείσιμο υποκαταστήματος, εφόσον το «κενό» αναπληρώνεται σε έναν ικανοποιητικό βαθμό από τις πωλήσεις προϊόντων μέσα απ’ το διαδίκτυο.

Και αυτή η άποψη, για όσους την επικαλούνται, αποτελεί κι ένα δίδαγμα για τους εμπόρους τοπικών συμφερόντων, οι οποίοι θα πρέπει να επενδύσουν στην διαδικτυακή «εικόνα» της επιχείρησης τους, καθώς προτάσσεται το επιχείρημα ότι η επιβίωση επιτυγχάνεται μέσα από την προσαρμογή στα νέα δεδομένα (τεχνολογικά) της σύγχρονης εποχής.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΝΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top