ΠΟΛΙΤΕΙΑΠΑΤΡΑ - Δ. ΕΛΛΑΔΑ

Πάτρα: Καταπέλτης το βούλευμα για τον προπονητή της πυγμαχίας που κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση

πρπονητης δικαστηρια
«Μου έλεγε ότι έχω πολύ ωραίο σώμα και με χάιδευε παντού, κυρίως από τη μέση και κάτω. Είχε κολλήσει πάνω μου και κάποια στιγμή επιχείρησε να μου αφαιρέσει την μπλούζα. Είχα τρομοκρατηθεί, περίμενα να τελειώσει το μάθημα και έφυγα κλαίγοντας…».

Στην ανατριχιαστική αυτή κατάθεση της 14χρονης από την Πάτρα, που κατηγορεί τον προπονητή της για σεξουαλική παρενόχληση, ο 47χρονος απαντά πως «είμαι αθώος, η αλήθεια είναι διαφορετική. Θα τα μάθετε όλα. Στο γυμναστήριο υπήρχαν εκείνη την ώρα 22 άτομα και 10 μάρτυρες βεβαιώνουν ότι ήταν εκεί και δεν συνέβη τίποτα απολύτως».

Σε πρωτοφανή αναστάτωση παραμένει η κοινωνία της Πάτρας μετά τις αποκαλύψεις τις οποίες έκανε 14χρονη, καταγγέλλοντας και μηνύοντας τον προπονητή πυγμαχίας στη σχολή όπου γυμναζόταν για σεξουαλική επίθεση και ασελγείς πράξεις σε βάρος της.

O προπονητής, μετά τη μήνυση που υπέβαλαν την παραμονή των Χριστουγέννων στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Πατρών η 14χρονη και η μητέρα της, συνελήφθη, όμως μετά από διαφωνία ανακριτή και εισαγγελέα αφέθηκε ελεύθερος και η υπόθεση οδηγήθηκε στο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών. Ομως, το Συμβούλιο αποφάσισε την προφυλάκισή του, καθώς, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, οι πράξεις του καταδεικνύουν «ετοιμότητα του κατηγορουμένου να συνεχίσει σε βάρος της ανήλικης τις αξιόποινες πράξεις του.

Συνεπώς, φρονούμε ότι επιλογή και επιβολή του μέτρου δικονομικού καταναγκασμού της προσωρινής κράτησης είναι το πλέον πρόσφορο μέτρο που υπηρετεί εν προκειμένω στην αδρανοποίηση του ανωτέρω κατηγορουμένου ως εγκληματικού παράγοντα». Η παιδοψυχιατρική πραγματογνωμοσύνη που διενήργησε η επιμελήτρια του Α’ Παιδοψυχιατρικού Τμήματος του Καραμανδάνειου Νοσοκομείου αποφαίνεται τα εξής:

«Οι λεπτομέρειες που αναφέρει η ανήλικη κρίνονται επαρκείς για την τεκμηρίωση των καταγγελλόμενων πράξεων. Τα λεγόμενά της σε σχέση με τα αναφερόμενα γεγονότα ή καταστάσεις κρίνονται αξιόπιστα. Η ανήλικη μίλησε για τις αναφερόμενες καταγγελλόμενες πράξεις εις βάρος της με αυθόρμητο λόγο, σταθερή φωνή και ελεύθερη αφήγηση και ανάκληση, πράγμα που παράγει τις πιο αξιόπιστες πληροφορίες».

«Μου είπε να μείνω»
Η 14χρονη ανέφερε ακόμα για τον κατηγορούμενο πως «όταν χτύπησε το κουδούνι και τελείωσε το μάθημα, εκείνος με παρότρυνε να μείνω και να μη φύγω τόσο νωρίς, να πηγαίνω κάθε μέρα – να πάω και την επομένη στη σχολή, αφού δεν θα είχα σχολείο λόγω διακοπών, και να πηγαίνω πρωί και απόγευμα. Δεν θέλω να τον ξαναδώ μετά από αυτά που έκανε…».

Σε δηλώσεις της, η μητέρα της 14χρονης τονίζει πως «ακόμα και όταν αφέθηκε αρχικά ελεύθερος ο 47χρονος, ήμασταν σίγουρες πως η αλήθεια θα λάμψει. Το παιδί μου δικαιώθηκε. Πρέπει να επικοινωνούμε με τα παιδιά μας και να ακούμε. Εγώ την άκουσα την κόρη μου. Μετά την καταγγελία μας ανέβασαν διάφορα σχόλια στο διαδίκτυο για το παιδί μου, όπου το χαρακτηρίζουν ανήθικο. Δεν ξέρουν όμως ότι η κόρη μου είναι δυνατή και ξέρει ότι θα το παλέψουμε μαζί».

«Είμαι αθώος και αυτό θα αποδειχθεί, υπάρχουν μάρτυρες και στοιχεία», ανέφερε στην απολογία του ο 47χρονος προπονητής.

«Η προπόνηση των ανηλίκων γίνεται στον ισόγειο χώρο της σχολής, υπάρχει διαφανής τζαμαρία, ώστε να παρακολουθούν οι γονείς την προπόνηση των παιδιών τους. Η 14χρονη εκείνη την ώρα προπονείτο στο ισόγειο μαζί με δύο άλλους ανήλικους αθλητές της ηλικίας της. Από τους τρεις αυτούς αθλητές ο καθένας έκανε μόνος του προπόνηση, στον ίδιο ακριβώς χώρο και πιο συγκεκριμένα στο ίδιο ταπί, σε απόσταση μεταξύ τους δύο με δυόμισι μέτρα. Οταν τελείωσε η προπόνηση, πρώτα αποχώρησε από το γυμναστήριο η 14χρονη, ύστερα ο δεύτερος ανήλικος και μετά η τρίτη ανήλικη. Με κατηγορούν άδικα, είναι όλα ψέματα».

ΠΗΓΗ

You may also like

eforia dilwseis art ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εφορία – Συμψηφισμός: Παγίδες ακόμη και για όσους δεν έχουν ληξιπρόθεσμες, αλλά ενήμερες οφειλές

Οι συμψηφισμοί φορολογικών οφειλών και φορολογικών απαιτήσεων των φορολογουμένων είναι ιδιαίτερα σημαντικοί και στις περισσότερες περιπτώσεις ουσιώδεις, καθώς διευκολύνουν ...

Comments are closed.