Πάτρα: Κυκλοφοριακό έμφραγμα από τώρα λόγω Μαιζώνος – Από Σεπτέμβρη έρχονται τα χειρότερα…! (φωτο)

Facebook
Twitter
1) kykloforiako KENTRIKH (1)

– Μία αυτοψία της «Πολιτείας» ήταν αρκετή για να επιβεβαιώσει το πρόβλημα και να προϊδεάσει για τα κυκλοφοριακά
αδιέξοδα που θα είναι μεγαλύτερα από τον επόμενο μήνα…

  

του Αχιλλέα Ροδίτη

Στο κέντρο της Πάτρας είναι εμφανές από τώρα, που είναι καλοκαίρι κι η πόλη είναι σχεδόν άδεια, τι θα συμβεί το φθινόπωρο που …όλοι επιστρέφουν! Το κυκλοφοριακό πανδαιμόνιο περιμένει τους κατοίκους ελέω του γεγονότος ότι το κέντρο έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο, με κλειστούς δρόμους, και με αιχμή του δόρατος την κλειστή Μαιζώνος που πεζοδρομείται.

 

Χαρακτηριστικό το τι συμπεράναμε την προπαραμονή του Δεκαπενταύγουστου, στο κέντρο της Πάτρας, και ενώ η πόλη ήδη εθεωρείτο «άδεια» λόγω όσων έφυγαν για διακοπές. Παρ’ όλα αυτά, το κυκλοφοριακό κομφούζιο σε όλη την οδό Ερμού, από το ύψος της Όθωνος Αμαλίας, ήταν έντονο και πρωτοφανές για τα τοπικά δεδομένα. Για να στρίψει αστικό λεωφορείο στην Ερμού από την παραλιακή, σχηματίστηκε ουρά οχημάτων που έφθαναν ως και το ύψος του σταθμού του ΟΣΕ.

1) KYKLOFORIAKO (4) (1)

 

Με αποτέλεσμα να έχουν μπλοκάρει και οχήματα που ήθελαν να συνεχίσουν ευθεία, (στην Όθωνος Αμαλίας), αφού δεξιά υπήρχε και ο ποδηλατόδρομος. Τα δε διπλοπαρκαρισμένα, χειροτέρευαν την κατάσταση. Διπλοπαρκαρισμένα, εντωμεταξύ, υπήρχαν παντού στην Ερμού…

 

1) KYKLOFORIAKO (1) (1)

1) KYKLOFORIAKO (3) (1)

 

ΑΡΑΓΕ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΜΠΟΡΕΙ…;

Η παραπάνω κατάσταση που περιγράψαμε και η οποία αποτυπώνεται σε μια σειρά φωτογραφιών που δημοσιεύουμε σήμερα, είναι φανερό ότι μας προϊδεάζει για τα δυσμενή και αφόρητα κυκλοφοριακά προβλήματα που μας… περιμένουν από αρχές Σεπτέμβρη και πολύ περισσότερο από μεταγενέστερα, όταν ο καιρός αρχίσει να «βαραίνει» και να «πιάσουν» οι βροχές (οπότε αυξάνονται τα ΙΧ έναντι των δικύκλων). Το ερώτημα, λοιπόν, που τίθεται είναι εάν η Τροχαία Πατρών μπορεί να ελέγξει την κατάσταση που σίγουρα θα χειροτερέψει σε ανυπολόγιστο βαθμό.

Σημειωτέον, η Πάτρα δεν διαθέτει Δημοτική Αστυνομία ώστε να συνδράμει, άρα το πρόβλημα καλείται να λύσει το αστυνομικό προσωπικό. Που όμως είναι δυσανάλογο των αναγκών. Γνωρίζουμε ήδη άλλωστε ότι το διαθέσιμο προσωπικό της Τροχαίας Πατρών, αντιστοιχεί σε έναν με δύο μοτοσικλετιστές ανά βάρδια και ένα με δύο (το πολύ) περιπολικά, συν το «Ανακριτικό». Χωρίς μάλιστα εν μέσω της βάρδιας να τύχει τροχαίο ατύχημα στο οποίο θα χρειαστεί να σπεύσουν και να χάσουν πολλή ώρα.

Συνεπώς, το προσωπικό δεν επαρκεί. Κι είναι άξιο απορίας ποιος θα επιτηρήσει απαγορεύσεις και παράνομες σταθμεύσεις έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ανεμπόδιστη κίνηση οχημάτων στις δύο μοναδικές «ζωτικές» οδικές αρτηρίες προς τα νότια, την Όθωνος Αμαλίας και την Κανακάρη, αλλά και στις λοιπές οδούς, αντίθετης κατεύθυνσης ή κάθετες. Και σε όλο αυτό να συνυπολογιστούν τα πάγια προβλήματα, όπως τα μονίμως διπλοπαρκαρισμένα της Κανακάρη, επίσης της Όθωνος Αμαλίας σε τμήματά της (έναντι ΟΣΕ ή από Τρ. Συμμάχων ως Γούναρη).

 

ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ (ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ):

0005

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top