ΠΑΤΡΑ | Οι στάσεις της κακιάς συμφοράς στην πόλη – Τι έγινε ο περίφημος “Εκσυγχρονισμός”; (ΦΩΤΟ)

Facebook
Twitter

 

του Αχιλλέα Ροδίτη

«Την ώρα που άλλες πόλεις κάνουν δοκιμαστικά δρομολόγια χωρίς οδηγό ή μιλούν για ‘έξυπνη’ μετακίνηση, ‘έξυπνες’ θέσεις στάθμευσης και ‘έξυπνες’ στάσεις που ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δρομολόγια και την ώρα άφιξης των λεωφορείων, με χρηματοδοτήσεις μέσα από Ευρωπαϊκά και κρατικά προγράμματα, στην Πάτρα, οι πολίτες πρέπει να σκέφτονται πρώτα τη σωματική τους ακεραιότητα…».

Το παραπάνω, είναι ένα σχόλιο που έκανε ο αναγνώστης μας Ηλίας Κωνσταντάτος, μέλος του συντονιστικού της «Ώρας Πατρών» για στάσεις λεωφορείων… αφημένες στην τύχη τους.

Όπως μάλιστα επισημαίνει, «από τον Νοέμβριο του 2022 είχαμε επισημάνει το θέμα στη δημοτική αρχή, έπειτα από χαρακτηριστική πτώση του διαφημιστικού πλαισίου που υπάρχει στη στάση. Η άλλη εικόνα με τα σαθρά και οξειδωμένα μεταλλικά τμήματα, είναι από την Ακτή Δυμαίων, στο ύψος της Λυκομήδους.

3 σταση 1 1 2 στάση 2 1

Κάποτε, όχι πολύ μακριά χρονικά, μιλούσαμε για την ανακατασκευή των στάσεων αστικών συγκοινωνιών στην Πάτρα. Τον Απρίλιο του 2020 είχε ανακοινωθεί ότι ο Δήμος πήρε το έργο από το πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ, που εξασφάλιζε την δυνατότητα βελτίωσης και αλλαγής της κακής μέχρι σήμερα εικόνας στις αστικές στάσεις της πόλης.

Το εν λόγω πρόγραμμα προέβλεπε την προμήθεια και τοποθέτηση στάσεων αστικής συγκοινωνίας, με προϋπολογισμό ύψους 189.534 ευρώ, εκ των οποίων, τα 39.534 ευρώ θα προέρχονταν από ίδιους πόρους του Δήμου. Ο στόχος, όπως λεγόταν τότε, ήταν οι στάσεις να αναβαθμιστούν αισθητικά και να γίνουν πιο λειτουργικές αλλά και προστατευτικές για τους πολίτες, σε περιπτώσεις κακών καιρικών συνθηκών.

Αντ’ αυτού εξακολουθούμε να αντικρίζουμε την κάκιστη κατάσταση στην οποία βρίσκονται, με μικρές εξαιρέσεις. Στάσεις με… χόρτα, βρώμικες, μισοκατεστραμμένες ή ολοκληρωτικά διαλυμένες. Όποιος κι αν ευθύνεται για αυτό το χάλι (ΚΤΕΛ ή Δήμος) πρέπει εδώ και τώρα να αναλάβει δράση!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

18 2 e1681812973257

 

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top