Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Σάββατο 23 Μαΐου 2026 το 4ο Μουσικό Φεστιβάλ της Πολιτιστικής Ομάδας του UP FM, το οποίο φιλοξενήθηκε στον εμβληματικό Κήπο του Σκαγιοπούλειου Ιδρύματος στην Πάτρα.
Περισσότεροι από 4.500 θεατές κάθε ηλικίας κατέκλυσαν τον πανέμορφο χώρο και έγιναν μέρος μιας μεγάλης, ανοιχτής γιορτής, απολαμβάνοντας ζωντανά στη σκηνή τον Φοίβο Δεληβοριά, τους Stolen Mic και τη Cilia Katrali. Η τεράστια προσέλευση του κοινού επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο πως το UP FM Festival έχει πλέον καθιερωθεί ως ένας από τους σημαντικότεους και πιο υποσχόμενους πολιτιστικούς θεσμούς της αχαϊκής πρωτεύουσας.
Μια μεγάλη γιορτή με ελεύθερη είσοδο για την πόλη
Όπως υπογραμμίζει στην επίσημη ανακοίνωσή της η Πολιτιστική Ομάδα του UP FM, το φεστιβάλ —το οποίο πραγματοποιήθηκε με ελεύθερη είσοδο— ανέδειξε για ακόμη μία χρονιά πως ο πολιτισμός μπορεί να είναι ανοιχτός, συμμετοχικός και ζωντανός, μετατρέποντας το Σκαγιοπούλειο σε ένα μοναδικό σημείο συνάντησης και ψυχαγωγίας.
«Ως Πολιτιστική Ομάδα του UP FM, ευχαριστούμε θερμά την Επιτροπή Πολιτιστικής Ανάπτυξης Πανεπιστημίου Πατρών για την πολύτιμη οικονομική στήριξη, που συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία της διοργάνωσης», αναφέρει το ραδιόφωνο του Πανεπιστημίου.

Τα «ευχαριστώ» της διοργάνωσης και το ραντεβού για το 2027
Οι διοργανωτές εξέφρασαν τις θερμές τους ευχαριστίες:
- Στο Σκαγιοπούλειο Ίδρυμα για τη φιλοξενία και τη δωρεάν παραχώρηση του πανέμορφου κήπου του.
- Στον Δήμο Πατρέων για τη στήριξη και τη συμβολή του στις τεχνικές και λειτουργικές ανάγκες της εκδήλωσης.
- Στην ακούραστη ομάδα εθελοντών του UP FM, η οποία με αφοσίωση, ενέργεια και αμέτρητες ώρες εθελοντικής εργασίας έκανε το φεστιβάλ πραγματικότητα.
Η Πολιτιστική Ομάδα ανανέωσε το ραντεβού της με το πατραϊκό κοινό για την επόμενη χρονιά, υπόσχοντας ένα φεστιβάλ «ακόμη πιο δυνατό»!

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης


