Το γράφουμε γιατί μας μεταφέρθηκε ως παράπονο. Και εν πολλοίς εύλογο. Σε κατάστημα Τράπεζας (αν προκληθούμε, θα πούμε σε ποιο…) στην Πάτρα, σ’ ένα απ’ τα ελάχιστα που απένειμαν, οι υπάλληλοι δεν επιτρέπουν την είσοδο στους πελάτες, παρά τούς «εγκλωβίζουν» στη γνωστή ενδιάμεση κλειδωμένη πόρτα και εκεί τους υποχρεώνουν να δείξουν, πίσω απ’ το τζάμι, το πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Ο έλεγχος γίνεται με τον πελάτη εγκλωβισμένο και έγκλειστο σ’ ένα χώρο όπου έχουν «παρελάσει» πολλοί και δεν αερίζεται.
Ενώ, ο σεβασμός στην προσωπικότητα του πολίτη θα επέτασσε, ένας υπάλληλος να βρίσκεται στο πεζοδρόμιο και εκεί να ελέγχει τα πιστοποιητικά όσων θέλουν να εισέλθουν. Να εισέλθουν γιατί η Τράπεζα το απαιτεί και όχι ο πελάτης…
Σεβασμός, λοιπόν, ειδικά στους ηλικιωμένους. Δεν είναι «πρόβατα», υποχρεώσεις θέλουν να τακτοποιήσουν. Και να δείξουν συνέπεια, απ’ το υστέρημα τους.