ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

ΠΑΤΡΑ: Ποιες ακριβώς θα είναι οι Αντιδρομήσεις; Δείτε τον μελλοντικό οδικό χάρτη της πόλης… (φωτο)

Facebook
Twitter

 

του Αχιλλέα Ροδίτη (από εφ. Πολιτεία)

Επειδή πολλή συζήτηση έγινε τις προηγούμενες ημέρες για τις «αντιδρομήσεις» στην Πάτρα, η πρώτη «είδηση» προερχόμενη από την καθ’ ύλη αρμόδια αντιδήμαρχο κα Τογιοπούλου είναι ότι οι αντιδρομήσεις «δεν θα γίνουν εντός του 2024».
Παρά μόνον οι πεζοδρομήσεις και δη η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος που «δεν ανήκει στο πλάνο αντιδρομήσεων αλλά στο πλάνο ανάπλασης του ιστορικού κέντρου» (σε άλλο έργο που ήδη εκτελείται, δηλαδή).

Ο λόγος που δεν θα ξεκινήσουν φέτος τα έργα αντιδρομήσεων είναι εξαιτίας του χρόνου και της γραφειοκρατίας που προβλέπει η διαδικασία. Εντός του 2024, δηλαδή, θα εξελιχθεί η γραφειοκρατική διαδικασία. Απλώς, την περασμένη Τρίτη, στο δημαρχείο της πόλης, έγινε η παρουσίαση της συμπληρωματικής μελέτης για τις αντιδρομήσεις, (με τίτλο: «Μέτρα Αναβάθμισης της Συγκοινωνιακής Εξυπηρέτησης Διαχείρισης της Κυκλοφορίας και Στάθμευσης»), αυτής που καθυστέρησε να ολοκληρωθεί, όπως τονίζει η κα Τογιοπούλου, λόγω της πανδημίας και των λοκντάουν.

Όπως έγινε γνωστό, η παρουσίαση έγινε παρόντος του δημάρχου Κώστα Πελετίδη, του αντιδημάρχου Αρχιτεκτονικού Έργου – H/M έργων και έργων Υποδομής, Παναγιώτη Μελά, της αντιδημάρχου Πολεοδομικού Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης και Δημοτικών Ενοτήτων Μεσσάτιδας, Παραλίας και Βραχνεΐκων, Αναστασίας Τογιοπούλου, της αντιδημάρχου Δημοτικής Περιουσίας, Ρένας Γκέστα, των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων «Πάτρα Ενωμένη»: Κώστας Σβόλης, «Πάτρα, Σπουδαία και Πάλι»: Βασίλης Αϊβαλής, «Σπιράλ»: Πέτρος Ψωμάς (μαζί με το δημοτικό σύμβουλο Θάνο Δούρο) καθώς και υπηρεσιακών παραγόντων.

 

Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ «ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ»

κεντρικη ο ΧΑΡΤΗΣ 1 1

Ξεκινώντας απ’ το σκέλος των αλλαγών, θυμίζουμε ότι η εφημερίδα «Πολιτεία» πριν από μήνες είχε φτιάξει και παρουσιάσει έναν χάρτη στον οποίο απεικονίζονται, όσο πιο συνοπτικά γίνεται, οι αλλαγές που θα συντελεστούν στο κέντρο της πόλης. Καλό είναι να δούμε ξανά τον συγκεκριμένο χάρτη για να έχουμε πλήρη και εμπεριστατωμένη εικόνα. Μεταξύ άλλων, οι αλλαγές αυτές που η μελέτη προβλέπει, είναι οι εξής:

  • πεζοδρόμηση ΜΑΙΖΩΝΟΣ από ΑΡΑΤΟΥ ως ΓΟΥΝΑΡΗ
  • αντιδρόμηση ΜΑΙΖΩΝΟΣ από ΑΡΑΤΟΥ ως ΚΑΡΟΛΟΥ αντιδρόμηση ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ από ΚΑΡΟΛΟΥ ως ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ
  • αμφιδρόμηση ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ
  • αντιδρόμηση ΚΑΝΑΚΑΡΗ
  • αντιδρόμηση ΖΑΪΜΗ
  • αντιδρόμηση ΑΡΑΤΟΥ

 

ΤΙ ΛΕΝΕ ΠΟΛΙΤΕΣ

Στο μεταξύ, έχει ενδιαφέρον αφενός μεν να εστιάσουμε και να ξαναθυμηθούμε τις βασικές αλλαγές που θα γίνουν, αφετέρου, να μεταφέρουμε απόψεις συμπολιτών, έτσι όπως αυτές εκφράζονται και διατυπώνονται στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπου το θέμα «φουντώνει» για τα καλά τις συζητήσεις.

Ενδεικτικά, κάποιοι προβληματισμοί συμπολιτών είναι οι παρακάτω:

  • «Θα ήθελα να ρωτήσω τι ποσοστό βελτίωσης και σε ποιους τομείς προβλέπει η μελέτη αν ακολουθηθεί και τα δεδομένα ποιας χρονιάς έχει σαν βάση;», λέει ο Δ.Κ..
  • «Την επιβάρυνση των περιοχών αυτών με τη μεταφορά του Δημαρχείου σε αυτή την πλευρά της πόλης την υπολογίσανε; Το πλήθος των οχημάτων των εργαζομένων, των υπηρεσιών, των επισκεπτών του Δημαρχείου που θα διοχετευτεί;», σημειώνει ο Η.Κ..
  • «Η Αγία Σοφίας αμφίδρομη, με σχολεία, δημοτικά στην πλατεία και γυμνάσια στην Ελλ. Στρατιώτη;», τονίζει ο Γ.Κ..
  • «Έχει φορτία κυκλοφορίας; Θα παραβιάζονται με κίνδυνο ατυχημάτων. Η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων ακυρώνει τις μισές θέσεις στάθμευσης. Ήδη κάθε μέρα κάποιοι τσακώνονται. Μακάρι να διαψευστώ», επισημαίνει ο Γ.Κ..
  • «Εάν γίνει αμφίδρομος η Αγίας Σοφίας, έχουν σκεφτεί πόσο μεγαλύτερο μπάχαλο θα υπάρξει εκεί, στην είσοδο της μίνι περιμετρικής, όπου ήδη επικρατεί χάος; Φανταστείτε να έρχονται και αυτοκίνητα από την άνοδο της Αγίας Σοφίας…», λέει ο Κ.Π..

 

ΠΟΙΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΟΜΗΣΕΙΣ:

  • Κορίνθου: Η Κορίνθου θα «κινείται» προς το κέντρο της Πάτρας

φωτ 1. Κορίνθου 1 1

 

  • Κανακάρη: Έξοδος στη θέση της Κορίνθου θα γίνει η Κανακάρη

Φωτ 2 Κανακάρη 1 1

 

  • Κανακάρη & Αράτου: Σ’ αυτό το σημείο τα λεωφορεία θα στρίβουν κάτω

Φωτ 3 Κανακάρη Αράτου 1 1

 

  • Μαιζώνος & Αράτου: Σ’ αυτή τη γωνία τα λεωφορεία θα στρίβουν δεξιά στη Μαιζώνος και συνεχίζοντας σ’ όλη την Κωνσταντινουπόλεως θα φθάνουν ως την Αγ. Σοφίας

Φωτ 4 Μαιζώνος Αράτου 1 1

 

  • Αγίας Σοφίας: Φθάνοντας στην Αγ. Σοφίας απ’ την Κωνσταντινουπόλεως τα οχήματα θα κινούνται και προς τα πάνω

Φωτ 5 Αγίας Σοφίας 1 1

 

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top