Η είδηση ότι το υδροπλάνο θα έρθει στην Πάτρα, δημοσιεύτηκε ήδη. Αυτό που όμως δεν τονίστηκε ακόμα είναι ότι αυτές τις ημέρες ακολουθείται ένας αγώνας υψηλών ταχυτήτων προκειμένου να τακτοποιηθούν όλα τα τυπικά που προβλέπονται σε τέτοιες περιπτώσεις. Δηλαδή, οι έλεγχοι, η επίσημη ενημέρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, η ασφάλιση της βάσης προσθαλάσσωσης και αποθαλάσσωσης στην Πάτρα. Επίσης, η συνεννόηση και ο προγραμματισμός με τα λιμάνια που θα είναι και οι προορισμοί των ταξιδιών από Πάτρα και αντιστρόφως.
Που σε πρώτη φάση θα είναι η Κέρκυρα και τα Ιωάννινα. Ενδεχομένως από Κέρκυρα να υπάρχει διασύνδεση και με Παξούς. Επίσης, το πρώτο ταξίδι θα είναι μια αναγνωριστική πτήση για τοπικούς δημοσιογράφους και επαγγελματίες. Πάντως, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaplanes κ. Νικόλας Χαραλάμπους, μιλώντας στην «Πολιτεία» προχθές τόνισε ότι «τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν φέτος γιατί όσα εμπόδια συναντήσαμε, τα ξεπεράσαμε κι έτσι θα συνεχίσουμε να κάνουμε».
Και πράγματι, αφού η υπόθεση σύνδεσης της Πάτρας και του Ιονίου με υδροπλάνα, που πήρε ο ίδιος στις πλάτες του πριν από αρκετά χρόνια, πέρασε από «σαράντα κύματα» αλλά ο ίδιος δεν το έβαλε κάτω, αντίθετα έμεινε προσηλωμένος στον στόχο για την υλοποίηση μιας επένδυσης για την οποία επιτυχία της οποίας είχε πιο πριν πείσει Γερμανούς επενδυτές.
ΑΧΙ.ΡΟ.