ΠΑΤΡΑ – ΤΟ “ΕΜΦΡΑΓΜΑ” ΤΗΣ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Επαγγελματίες ζητούν λύση και κυκλικό κόμβο…

Facebook
Twitter
G. PAPANDREOY KYKLOFORIAKO

του Αχιλλέα Ροδίτη

Το «τρίγωνο» του αφόρητου κυκλοφοριακού προβλήματος της Πάτρας, από την Γ. Παπανδρέου έως και την Ακρωτηρίου, διαμέσου πλατείας Παπανδρέου, είναι κάτι που τον φετινό χειμώνα επιβάλλεται να αντιμετωπιστεί οριστικά. Με δεδομένο ότι το ιστορικό κέντρο της πόλης θα είναι ήδη επιβαρυμένο από τα μικρά και μεγάλα κυκλοφοριακά «εμφράγματα» εξαιτίας των υπό κατασκευή έργων, κυρίως στην κεντρική οδό Μαιζώνος που πεζοδρομείται, κρίνεται απαραίτητη η προσπάθεια αποσυμφόρησης, τουλάχιστον, των περιφερειακών δρόμων.

 

Οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί, επαναλαμβάνουν μέσω της «Πολιτείας» την πρότασή τους, να μελετηθεί και να μπει στα σχέδια η κατασκευή ενός κυκλικού κόμβου, στη διασταύρωση Γ. Παπανδρέου και Ελ. Βενιζέλου, εάν δεν υπάρχει άλλο πιθανό σενάριο εφαρμόσιμο. Επισημαίνοντας ότι ο όγκος των διερχόμενων οχημάτων, σε συνδυασμό με τα φανάρια και σε μια διασταύρωση τεσσάρων διαφορετικών κατευθύνσεων, θα εξακολουθεί να μπλοκάρει την κίνηση σε μεγάλη έκταση, στην εν λόγω περιοχή.

 

Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ

PAPANDREOY KYKLOFORIAKO

Θυμίζουμε ότι τις ώρες αιχμής, το μεσημέρι, αλλά και το βράδυ, η Γ. Παπανδρέου είναι γεμάτη από αυτοκίνητα που κινούνται σημειωτόν εξαιτίας του μικρού χρόνου στο πράσινο φανάρι της Ελ. Βενιζέλου. Κι είναι λίγος ο χρόνος του πράσινου, διότι εκτός των ΙΧ που κινούνται στην Ελ. Βενιζέλου, πρέπει να δοθεί χρόνος και στα οχήματα που κινούνται επί της Γ. Παπανδρέου ή τα προερχόμενα από Ακρωτηρίου, να κινηθούν στην κάθοδο ή την άνοδο της Ελ. Βενιζέλου. Έτσι όμως, στην Γ. Παπανδρέου προλαβαίνουν να περάσουν δύο με τρία ΙΧ, με αποτέλεσμα να σχηματίζεται ουρά οχημάτων που φθάνει ως το ύψος του νοσοκομείου «Αγ. Ανδρέας»! Με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τον θόρυβο και την ένταση στην περιοχή, αλλά και την αύξηση του κυκλοφοριακού μέχρι και την Ακρωτηρίου, αλλά και σε παράπλευρους δρόμους, έως και την Αγίας Τριάδος.

 

ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ (ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ):

0018

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή