ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Πατρινό Καρναβάλι: Στο «ναδίρ» ο τζίρος των εμπορικών καταστημάτων

Facebook
Twitter

Η εστίαση είχε την τιμητική της στο Καρναβάλι της Πάτρας. Οι τζίροι των καταστημάτων εκτινάχτηκαν, ενώ τα φαινόμενα αισχροκέρδειας ήταν ελάχιστα.

Το μεγάλο πιτόγυρο στα 4,20 ευρώ (αντί 3,30) ήταν κάπως «τσιμπημένο», ενώ σε μπαρ παρατηρήθηκε πως το ποτό ανέβηκε από τα 7 στα 12 ευρώ! Κατά τα άλλα η Πάτρα έδειξε πως μπορεί να προσφέρει διασκέδαση χωρίς υπερβολικές τιμές στα καταστήματά της. Και γενικότερα υπηρεσίες προσαρμοσμένες σε τιμές «ακρίβειας» και κρίσης!

Στην αντίπερα όχθη τα εμπορικά καταστήματα δεν ωφελήθηκαν από το Καρναβαλικό τριήμερο. Ο Εμπορικός Σύλλογος της Πάτρας δεν «τόλμησε» για «λευκές νύχτες» κι έτσι τα εμπορικά έμειναν κλειστά από το μεσημέρι του Σαββάτου μέχρι και το πρωί της Τρίτης.

Στην κυριολεξία ούτε που «άγγιξε» τα εμπορικά μαγαζιά το τριήμερο του Πατρινού Καρναβαλιού και η μεγάλη επισκεψιμότητα που γνώρισε η πόλη λόγω των καρναβαλικών της εκδηλώσεων. Κατ΄ ουσίαν όμως και οι ίδιοι οι έμποροι δεν περίμεναν πολλά από το Καρναβάλι, ήλπιζαν όμως ότι θα βοηθήσει κάπως την αγορά. Όμως ο μεγάλος όγκος των επισκεπτών και φέτος ήταν νέα παιδιά τα οποία για το τελευταίο πράγμα που ενδιαφέρονταν ερχόμενα στην Πάτρα ήταν για αγορές και ψώνια.

«Είναι γεγονός ότι οι μέρες του καρναβαλιού δεν έδωσαν κάτι στην πράξη στα εμπορικά μαγαζιά, ωστόσο, συμμετείχαμε και εμείς μέσα από τις εκδηλώσεις που κάναμε στην μεγάλη αυτή γιορτή της πόλης» τονίζει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κώστας Ζαφειρόπουλος.

Οι έμποροι και ο σύλλογος θεωρούν ότι είναι ανάγκη να ξεκινήσει μια συζήτηση από τους φορείς της πόλης για το τι είδους καρναβάλι θέλουμε και πώς μπορούμε να το πετύχουμε. Πάντως, το τέλος του καρναβαλιού συνδυάστηκε με τη λήξη της εκπτωτικής περιόδου που και αυτή δεν έδωσε μια μεγαλύτερη κίνηση στα εμπορικά μαγαζιά.

Παρόλο που οι εκπτώσεις έφτασαν να είναι πάνω από 40% και 50% ο κόσμος δεν ανταποκρίθηκε, όπως και δεν ανταποκρίθηκε σε όλη τη διάρκεια των εκπτώσεων που κράτησαν πάνω από έναν μήνα. Προφανώς η ακρίβεια ήταν η αιτία για τους χαμηλούς τζίρους των εκπτώσεων. Οι καταναλωτές φαίνεται πως είχαν άλλες προτεραιότητες και όχι αγορά ρούχων και υποδημάτων!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top