ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Πατρών-Πύργου: Aλλάζει προς το καλύτερο! ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ ΑΧΑΙΑΣ – ΗΛΕΙΑΣ

Facebook
Twitter

Επτά νέους κόμβους, δεκαεπτά νέες εσοχές έκτακτης ανάγκης, μείωση πλάτους νησίδων αποκλεισμού εντός οικισμών, και άλλες τροποποιήσεις που θα βελτιώσουν σημαντικά την λειτουργικότητα της Ε.Ο Πατρών-Πύργου, περιλαμβάνονται στην εφαρμογή της μελέτης του έργου αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας στη Ν.Ε.Ο Πατρών Πύργου.

Οι τροποποιήσεις έρχονται ως αποτέλεσμα των επισημάνσεων του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ηλείας Βασίλη Γιαννόπουλου και του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Αχαϊας Χαράλαμπου Μπονάνου, στις συσκέψεις που είχαν πραγματοποιηθεί σε Πύργο και Πάτρα – και των αυτοψιών – τον περασμένο Ιούνιο.

DROMOS 1

Παρουσιάστηκε με λεπτομέρεια το σύνολο των επεμβάσεων που υλοποιούνται υπέρ της οδικής ασφάλειας και αποσαφηνίστηκαν αναλυτικά οι προσθήκες των αλλαγών που επιφέρουν στη λειτουργικότητα της οδού Πατρών – Πύργου. Είναι σημαντικό να αναφερθεί, και προς διευκρίνιση, ότι στην εγκεκριμένη μελέτη του έργου προβλέπονται, 19 οδικά τμήματα προσπέρασης (2 λωρίδες) στην κατεύθυνση προς Πύργο και 18 οδικά τμήματα προσπέρασης (2 λωρίδες), στην κατεύθυνση προς Πάτρα, με δυνατότητα ασφαλούς προσπέρασης οχημάτων.

DROMOS 2

 

Οι νέες παρεμβάσεις που θα γίνουν αφορούν:

  • Διατήρηση λειτουργίας  επτά (7) νέων κόμβων, με αντίστοιχη τροποποίηση των διαμορφώσεων διατομής

Γομοστό – 2 (Αχαΐα)

Μποντέικα (Αχαΐα)

Νέο Βουπράσιο (Ηλεία)

Θανασουλέικα – 2 (Ηλεία)

Χανάκια (Ηλεία)

  • Δημιουργία δεκαεπτά (17) νέων εσοχών έκτακτης ανάγκης στα υπεραστικά τμήματα μονής λωρίδας στις δύο κατευθύνσεις.
  • Εντός των οικισμών, μείωση της επιφάνειας αποκλεισμού στην κεντρική νησίδα (από 4 μ. σε 0,5 μ.) και δημιουργία επιφάνειας αποκλεισμού πλευρικά της οδού με πλάτος 1,75 μ. εκατέρωθεν.

Αξίζει να σημειωθεί πως, πέραν των προαναφερθέντων, το Υπουργείο εξετάζει την διαχείριση περαιτέρω αιτημάτων για τυχόν συμπληρώσεις, οι οποίες – όπως σημείωσαν οι κ.κ Γιαννόπουλος και Μπονάνος – θα βελτιώσουν τη λειτουργικότητα, αλλά δε θα αλλοιώσουν τον χαρακτήρα της παρέμβασης και κυρίως, δε θα επηρεάσουν αρνητικά την οδική ασφάλεια, το οποίο είναι και το ζητούμενο του εν λόγω έργου.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top