Όπου να’ ναι, παίρνει μπροστά η πολύπαθη και πολυαναμενόμενη νέα Πατρών-Πύργου.
Η «Πολιτεία», μιλώντας την περασμένη Τετάρτη με συντάκτη που «καλύπτει» το υπουργείο Υποδομών, επαλήθευσε δυο σημαντικές παραμέτρους:
- Η πρώτη λέει ότι το πιο σύνθετο και δυσκολότερο κομμάτι του δρόμου είναι τα πρώτα 13 χιλιόμετρα απ’ την Πάτρα και νοτιότερα, καθώς εκεί, όπως έχει πει και ο Ηλίας Ντεγιάννης, της Κοινοπραξίας «Άπιον Κλέος», μιλάμε για διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού, με παράλληλη κυκλοφορία. Τα δε υπόλοιπα 61,8 χιλιόμετρα του δρόμου είναι σε άλλη χάραξη.
- Η δε νέα χάραξη θα κινηθεί πολύ γρήγορα καθώς, όλες οι εκθέσεις λένε ότι δεν υπάρχει απαιτητικό ανάγλυφο, παρά κάμπος που ευνοεί την ταχύτητα των εργασιών.
- Κάτι ακόμα που φέρνει στο δημόσιο διάλογο η «Πολιτεία». Είχαμε γράψει για τα δυο εργοτάξια των αναδόχων, στα Καμίνια και στα Καραίικα, εκεί όπου εγκαθίστανται τα στρατηγεία της ΑΒΑΞ και του ΑΚΤΩΡΑ.
- Μέσα σε λίγες, μέρες, λοιπόν, ολοκληρώνεται και το εργοτάξιο της ΤΕΡΝΑ στην περιοχή της Αμαλιάδας.
- Κάτι ακόμα. Αυτή την εβδομάδα θα υπάρχει και μια σαφέστερη εικόνα για τις τοπογραφικές αποτυπώσεις στην περιοχή.
Η «Πολιτεία», επίσης, θυμίζει ότι την ένταξη του τμήματος Πάτρα-Πύργος του αυτοκινητοδρόμου «Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος» με Κωδικό ΟΠΣ 5162265 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020», υπέγραψε ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γ. Τσακίρης.
Η πράξη αφορά στην κατασκευή του τμήματος Πάτρα-Πύργος, μήκους 74,8 χλμ, που ολοκληρώνει τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος.
Το νέο τμήμα αυτοκινητοδρόμου, στα πρώτα 13 χιλιόμετρα θα κατασκευαστεί με διαπλάτυνση της υφιστάμενης Εθνικής Οδού (ΕΟ), ενώ στα υπόλοιπα 61,8 χλμ θα κατασκευασθεί σε νέα χάραξη, λένε στο υπουργείο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ