«Πελάτες έχουμε, μοτοσυκλέτες και μηχανάκια… δεν έχουμε»

Facebook
Twitter

Αντιμέτωποι με σοβαρές ελλείψεις σε εμπόρευμα είναι εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα αντιπροσωπείες μοτοσυκλετών της Πάτρας, σε εποχές μάλιστα που δεν υπάρχει η παραμικρή πολυτέλεια για οικονομική αιμορραγία.

Η λέξη ετοιμοπαράδοτο στην τοπική, αλλά και πανελλαδική αγορά, τείνει να εκλείψει και δεν ακούγεται καθόλου παράξενο αν κάποιος χρειαστεί να περιμένει 8 ή και παραπάνω μήνες μέχρι να έρθει στα χέρια του η μοτοσυκλέτα που έχει επιλέξει για τις μετακινήσεις του ή κάποιο δίκυκλο χαμηλότερου κυβισμού όπως παπί ή σκούτερ.

Το πρόβλημα παρουσιάζεται από την στιγμή που δεν έχει ξεπεραστεί το μεγάλο κενό που έφερε η παγκόσμια έλλειψη μικροτσίπ (δεν είναι απαραίτητα μόνο στον εγκέφαλο της μοτοσυκλέτας αλλά και σε άλλα μέρη όπως η μονάδα ABS κ.λπ.) που μαστίζει την παραγωγική διαδικασία της βιομηχανίας αλλά και η έλλειψη κοντέινερ με την οποία έρχονται αντιμέτωπες οι εισαγωγικές εταιρίες.

Σε μια περίοδο, μάλιστα, που η αγορά μοτοσυκλέτας παγκοσμίως παρουσιάζει τεράστια αύξηση σε ζήτηση, μία αύξηση που δεν την περίμεναν ούτε και οι ίδιες οι εταιρίες, με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνουν να ανταποκριθούν οι γραμμές παραγωγής των εργοστασίων.

taximomiseis fevrouarios 2021

«ΕΥΝΟΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ, ΑΛΛΑ…»

«Το θετικό είναι ότι ο κόσμος έχει αρχίσει να εξοικειώνεται με αυτή την κατάσταση και δείχνει κατανόηση και αρκετή υπομονή», αναφέρει στην «Πολιτεία» ο υπεύθυνος της γνωστής Πατρινής αντιπροσωπείας μοτοσυκλετών «Βατίδης ΕΠΕ», Ανδρέας Λάζαρης (φωτογραφία). Ο οποίος προσθέτει ότι το ενδιαφέρον έχει αυξηθεί σε σημαντικό βαθμό, με τους καταναλωτές να δείχνουν αξιοσημείωτη προσαρμοστικότητα στα νέα δεδομένα.

Αναφέρει χαρακτηριστικά: «Λίγο πριν μπείτε στο κατάστημά, έγινε ακόμα μία κατάθεση χρημάτων από πελάτη για μοτοσυκλέτα που επέλεξε να αγοράσει. Πρωτύτερα του εξηγήσαμε, όπως κάνουμε με όλους τους πελάτες, ότι η μοτοσυκλέτα είναι πολύ πιθανό να κάνει πάνω από 8 μήνες για να έρθει στα χέρια του. Ο ίδιος όμως, κατέθεσε τα χρήματα της προκαταβολής αντιλαμβανόμενος ότι πρέπει να πάρει σειρά προτεραιότητας, μιας και προηγούνται άλλοι πελάτες που έχουν παραγγείλει το συγκεκριμένο δίκυκλο πριν από αυτόν».

Όπως τονίζει ο κ. Λάζαρης, έχει διαμορφωθεί μια κατάσταση στην αγορά δικύκλων αρκετά περίεργη (το ίδιο ισχύει και στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων), όμως οι καταναλωτές έχουν πλέον εμπεδώσει πως δεν γίνεται διαφορετικά και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να «κλείσουν» το αγαπημένο τους δίκυκλο όσο μπορούν πιο γρήγορα κι έπειτα να ευελπιστούν αυτό να έρθει τα χέρια τους το συντομότερο δυνατό.

«Εμείς ως αντιπροσωπεία είμαστε με δεμένα χέρια, κάτι που κατανοούν απόλυτα και οι καταναλωτές. Το θετικό είναι ότι το ενδιαφέρον του κόσμου έχει αυξηθεί σημαντικά, κάτι που μας γεμίζει με ικανοποίηση και αισιοδοξία, αλλά από την άλλη μας προβληματίζει το γεγονός ότι σε μια τέτοια ευνοϊκή συγκυρία, δεν έχουμε εμπόρευμα να δώσουμε», καταλήγει ο κ. Λάζαρης.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή