του Αχιλλέα Ροδίτη
Τον Μάρτιο του 2024, σε ρεπορτάζ της «Πολιτείας», η Ολυμπία Οδός διαβεβαίωνε ότι μέχρι το τέλος του έτους (2024) θα είχε ολοκληρωθεί το έργο κατασκευής της εξόδου της μεγάλης περιμετρικής Πατρών στο ύψος των Μποζαϊτίκων. Μάλιστα, εκπρόσωποι της «Ολυμπίας Οδού» είχαν επισημάνει πως το έργο ανακατασκευής της γέφυρας και δημιουργίας νέας εξόδου προς Μποζαϊτικα θα είχε φθάσει στην τελική του φάση και θα είχε παραδοθεί, (εκτός άλλου απροόπτου, όπως τονιζόταν), πριν το τέλος του 2024.
Έναν ολόκληρο χρόνο μετά, (Μάρτιος 2025), οι εργασίες συνεχίζονται ακόμη, οι κορύνες εξακολουθούν να υπάρχουν και να στέλνουν τους οδηγούς στο Ρίο. Θυμίζουμε πως στις 23 Ιουλίου του 2023, κατέρρευσε τμήμα της γέφυρας στην Διοδώρου, στην περιοχή των Μποζαϊτίκων, με απολογισμό έναν νεκρό και οκτώ τραυματίες. Ήταν ένα μοιραίο συμβάν όμως που έλαβε χώρα στο πλαίσιο προγραμματισμένης κατεδάφισης και ενώ υπήρχε απαγόρευση κυκλοφορίας2) επί τρεις ημέρες, με σκοπό την ανακατασκευή της κάτω διάβασης.
Μονίμως κορύνες, σε κάποια λωρίδα…
Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, υπάρχει και το ζήτημα που έχει συζητηθεί ευρέως ως πρόβλημα. Αυτό των μόνιμων κορύνων που συναντά κάθε οδηγός μπαίνοντας στην μεγάλη περιμετρική οδό της Πάτρας. Εδώ και καιρό ή μάλλον, εδώ και χρόνια, γίνεται η ίδια συζήτηση. Αλλά ούτε έχει διορθωθεί κάτι, ούτε έχει βελτιωθεί η κατάσταση. Αλλά ούτε κι έχει αποσαφηνιστεί το «γιατί» πάντοτε υπάρχουν κορύνες σταθερά και πάντα σε αρκετά τμήματα της ευρείας παράκαμψης. Θες η δεξιά λωρίδα; Θες η αριστερή; Σχεδόν πάντα θα συναντήσεις εμπόδια είτε στο ένα ρεύμα οδηγείς, προς Αθήνα, είτε στο άλλο, προς Πύργο. Και το πιο σημαντικό είναι ότι δεν είναι και λίγες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες ναι μεν βλέπεις ειδικές σημάνσεις και κορύνες λόγω έργων, αλλά δεν βλέπεις πουθενά συνεργεία να εκτελούν εργασίες. Είναι από τις απορίες που εκστομίζονται από εκατοντάδες πατρινούς οδηγούς και χρήζουν μιας εξήγησης.
ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ / ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ