ΠΑΤΡΑ - Δ. ΕΛΛΑΔΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΕΙΑ

Πλάτωνας Μαρλαφέκας: «Είμαστε πολύ κοντά στο Αυτοκινητοδρόμιο»

platonas
Τα τελευταία χρόνια μία τάση που κερδίζει έδαφος είναι αυτή του wellbeing με τους καταναλωτές να είναι περισσότερο προσεκτικοί σε θέματα διατροφής. Πόσο κοντά στην κάλυψη αυτής της ανάγκης βρίσκεται η νέα γενιά αναψυκτικών;

Ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος Marketing και Εξαγωγών της πατρινής εταιρείας «Λουξ», Πλάτων Μαρλαφέκας, μιλά στο Think Big και στην δημοσιογράφο Μαρία Ακριβού (κεντρική φωτογραφία) για τα νέα επενδυτικά σχέδια της γνωστής εταιρείας αναψυκτικών που εξάγει σε 30 χώρες διεθνώς, τα καινοτόμα προϊόντα της, αλλά και για την είσοδο της στην κατηγορία του νερού.

Μεταξύ άλλων αναφέρεται στις επενδύσεις του κλάδου σε καινοτόμες συσκευασίες, προκειμένου να κερδίσει το στοίχημα της πράσινης ανάπτυξης, στις δράσεις που εκπονεί ως πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας, όπως το Patras IQ και η διεθνής έκθεση καινοτομίας στην Ελλάδα, ενώ αποκαλύπτει τα άμεσα σχέδια του δικτύου «Ελλα-Δικά μας», καθώς και την κατασκευή του μοναδικού Αυτοκινητοδρομίου στην Ελλάδα, μία επένδυση ύψους 94 εκατ. ευρώ.

Η «ΛΟΥΞ» ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΗΣ

Τι «αλίευσε» η «Πολιτεία» απ’ την συνέντευξη του Πλάτωνα Μαρλαφέκα στην Μαρία Ακριβού. Απαριθμούμε:

  • «Αυτό που θα δούμε τα επόμενα χρόνια στον κλάδο των αναψυκτικών έχει να κάνει, κυρίως, σε προϊόντα, με κάποιες καινοτόμες συσκευασίες. Ώστε το περιβάλλον να είναι πιο φιλικό και πιο πράσινο. Με προϊόντα πιο φυσικά, πιο υγιεινά και με περισσότερα θρεπτικά συστατικά, ώστε ν’ αποενοχοποιηθεί η κατανάλωση αναψυκτικού».
  • «Η Λουξ ήδη το κάνει, χρησιμοποιεί ανακυκλούμενο πλαστικό, χρησιμοποιεί το καλό πλαστικό, μαζί με την επιμονή της στην γυάλινη συσκευασία»

Ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας ερωτάται και για τις εντυπωσιακές επιδόσεις της «Λουξ» στον τομέα των εξαγωγών. Σε πάνω από τριάντα χώρες, σε κάθε γωνιά της υφηλίου. Και να τι λέει:

  • «Τα ελληνικά αναψυκτικά είναι μακράν τα κορυφαία αναψυκτικά στον κόσμο. Και αυτό γιατί έχουν κρατήσει μια μεγάλη ποιότητα στον φυσικό χυμό. Εμείς, ως ‘Λουξ’, έχουμε κατακτήσει μια ποιότητα όπου ο καθένας κατανοεί τη φυσικότητα του προϊόντος»
  • «Η Νότιος Κορέα είναι για εμάς η νούμερο ένα χώρα αναγνώρισης των προϊόντων μας».
  • «Σήμερα, το 10% της παραγωγής μας πάει στο εξωτερικό»
  • «Για μένα το δάσος δεν είναι η Ελλάδα, είναι με τα ποιοτικά ελληνικά προϊόντα μας να χτίσουμε συνεργασίες και να πάμε στις αγορές του εξωτερικού».
  • «Είμαι ευτυχής που εμείς, τα τρία αδέλφια, πήραμε μια εταιρεία απ’ τον πατέρα μας, και μπορέσαμε να τη μεγαλώσουμε».

Για τη θέση του στο Επιμελητήριο Αχαΐας, ως πρόεδρος, ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας, δίνει στη συνέντευξη του ειδήσεις. Και η «Πολιτεία» τις σταχυολογεί:

  • «Προσπαθώ καθημερινά να πω, να δώσω ιδέες, ν’ αλλάξω νοοτροπίες που υπάρχουν στην περιοχή, ώστε να είναι βιώσιμο το παραγωγικό μέλλον της».
  • «Η Αχαΐα έχει πολλά και καλά προϊόντα. Είναι η μεγαλύτερη αμπελουργός περιοχή στην Ελλάδα. Έχει μέλλον η περιοχή» Και στο ίδιο «κάδρο» βάζει, με τοπικά προϊόντα, την Αιτωλοακαρνανία (ελιά) και την Ηλεία (π.χ. φράουλα).

Και στην ίδια συνέντευξη ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας αναφέρεται στο Patras IQ, στην διεθνή έκθεση Καινοτομίας, σε συνεργασία του Επιμελητήριου με το Πανεπιστήμιο Πατρών. Ώστε οι καινοτόμες ιδέες να μεταφράζονται σε κάλυψη των αναγκών των πολιτών και του επιχειρείν.

ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

Για το Αυτοκινητοδρόμιο Αχαΐας, ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας επέμεινε ιδιαίτερα, λέγοντας, επί λέξει:

«Είναι ένα πρόζεκτ που έχει ξεκινήσει εδώ και κάποια χρόνια. Έχει ωριμάσει. Έχει ενταχθεί στον επενδυτικό νόμο. Είμαστε πολύ κοντά ώστε να βρεθεί ο στρατηγικός επενδυτής. Αυτή η επένδυση θ’ αλλάξει την οικονομική ιστορία της περιοχής, ως έργο υποδομής, που θα ελκύσει πολλές επενδύσεις στον χώρο της μηχανοκίνησης. Θέλω να πιστεύω ότι αυτό το έργο θα ξεκινήσει γρήγορα και θα φέρει και θεματικό τουρισμό στην περιοχή. Αισθάνομαι ότι είμαστε πολύ κοντά».

 

You may also like

Comments are closed.