ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ποιο είναι το νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα

15555 efka new number
Με την υπόσχεση να μην μείνει καμία κλήση αναπάντητη και κανένα αίτημα να μην χαθεί στο δαίδαλο της γραφειοκρατίας, το νέο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας ξεκινά πιλοτικά με την εξυπηρέτηση 3 οργανισμών του υπ. Εργασίας: του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ.

Στην πρώτη γραμμή 140 τηλεφωνητές και τηλεφωνήτριες. Θα διεκπεραιώνουν άμεσα τα απλά ερωτήματα, ζητήματα γενικής πληροφόρησης, όπως το πότε καταβάλλονται συντάξεις και επιδόματα και θα καθοδηγούν τους πολίτες στη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Τα προσωποποιημένα και πιο δύσκολα αιτήματα θα παραπέμπονται στην ομάδα των ειδικών.

Πρόκειται για την 2η γραμμή εξυπηρέτησης. Στελεχώνεται από 89 έμπειρα στελέχη των 3 οργανισμών τα οποία απαλλάσσονται από άλλα καθήκοντα και αναλαμβάνουν αποκλειστικά την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Θα επικουρούνται από μια ευρεία ομάδα ειδικής υποστήριξης με υπάλληλους- συνδέσμους σε κάθε διεύθυνση του ΕΦΚΑ.

Το 1555 θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία στα τέλη του Σεπτέμβρη, όταν θα ενταχθούν σε αυτό και οι υπόλοιποι οργανισμοί που επιβλέπει το υπ. Εργασίας.

Το κόστος του ανέρχεται σε 12 εκ ευρώ το χρόνο.

You may also like

ioanna paliospyroy 1 ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ιωάννα Παλιοσπύρου: Η συγκλονιστική πρώτη τηλεοπτική συνέντευξη – “Δεν είχα δει την εικόνα μου, γυρνούσα το κεφάλι από την άλλη”

Την πρώτη τηλεοπτική συνέντευξή της έδωσε η Ιωάννα Παλιοσπύρου στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου «Super Κατερίνα» στον ...

Comments are closed.