Με τη βενζίνη να έχει περάσει τα 2,2 ευρώ το λίτρο και τα μέτρα στήριξης που ανακοινώθηκαν να μην υπερβαίνουν τα μόλις 12 ευρώ μηνιαίως για καύσιμο, η κατάσταση δυστυχώς όχι μόνο δεν αντιστρέφεται αλλά εξακολουθεί να πιέζει ασφυχτικά τις μετακινήσεις.
Και μια και όλα λειτουργούν αλυσιδωτά, το τσουνάμι ανόδου στην τιμή της αμόλυβδης επηρεάζει και την εργασία. Ειδικά όσους εργάζονται με σπαστό ωράριο, (εργαζόμενοι σε γραφεία, εμπορικά καταστήματα κ.α.).
Εκτός από την ακρίβεια στα καύσιμα, είναι κακές και οι μετακινήσεις με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Κι ο συνδυασμός αυτός προκαλεί τεράστια χιονοστιβάδα προβλημάτων στον εργασιακό τομέα, λόγω της αντικειμενικής δυσκολίας για κάθε εργαζόμενο να πηγαινοέρχεται στην εργασία του, κάνοντας διπλά και τριπλά δρομολόγια μεταξύ δουλειάς και σπιτιού. Ιδίως εάν η κατοικία του είναι σε μεγάλη απόσταση από τον χώρο εργασίας του.
ΖΗΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΣ ΩΡΑΡΙΟ
Όπως επιβεβαιώνει στην «Πολιτεία» και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας Πελοποννήσου, Ν/Δ Ελλάδος και Νησιών του Ιονίου και Αναπληρωτής Γ.Γ. της ΕΣΕΕ, Γιώργος Βαγενάς, «στο λιανεμπόριο τουλάχιστον έχουν αρχίσει να εμφανίζονται τέτοια σημάδια και να υπάρχουν ανάλογα προβλήματα. Με υπαλλήλους που ζητούν να μην εργάζονται σε σπαστό ωράριο αλλά συνεχές ή να πιέζουν για την εξεύρεση μιας κάποιας λύσης, εφόσον αδυνατούν οικονομικά να μετακινούνται δύο και τρεις φορές την ημέρα».
Άλλωστε το ύψος των μισθών ίσα που φθάνει για τις καθημερινές μετακινήσεις. Παρατηρείται δε, πολλοί εργαζόμενοι να μην γυρνούν σπίτι το μεσημέρι περιμένοντας το απόγευμα που θα ξαναπιάσουν δουλειά. Γεγονός όμως που τινάζει στον «αέρα» τον οικογενειακό προγραμματισμό, ιδίως αν υπάρχουν και παιδιά.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ