ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Πρακτορεία ΟΠΑΠ: Και μετά την καραντίνα, «εχθρός» το Ίντερνετ

Facebook
Twitter
Τα προβλήματα στην αγορά συνεχίζονται και κάθε κλάδος υφίσταται τις επιπτώσεις της πανδημίας. Οι επαγγελματίες, ανά κατηγορία, παρακολουθούν αλλαγές που έχουν επιφέρει τα συνεχή λοκντάουν, κατ’ αρχάς στην τσέπη των πολιτών και κατά δεύτερον στην νοοτροπία τους, αφού πράγματα που πριν δεν γνώριζαν και δεν συνήθιζαν, σήμερα τα έχουν βάλει στην καθημερινότητά τους.

Ένας από αυτούς τους κλάδους είναι τα Πρακτορεία του ΟΠΑΠ. Ιδιοκτήτες επένδυσαν κόπο, χρόνο, κυρίως χρήμα. Ζούσαν τις οικογένειες τους δουλεύοντας σκληρά, όμως από την αρχή της πανδημίας και ειδικά μετά το πρώτο, κι ακόμα περισσότερο το δεύτερο λοκντάουν, κλήθηκαν να διαχειριστούν ανατροπές στις συνήθειες των πελατών τους.

Είναι ζήτημα το οποίο συζητείται αν και όλοι κρατούν στάση αναμονής υπό την πιθανότητα, οι λόγοι της πελατειακής μείωσης που επικρατεί στα πρακτορεία ΟΠΑΠ να σχετίζονται με τον οικονομικό «στραγγαλισμό» που έχει επιφέρει η πανδημία αλλά και με τα μέτρα πρόληψης για τους κλειστούς χώρους. Ότι δηλαδή θα είναι μια  «κοιλιά» στην προσέλευση πελατών προσωρινή.

Διότι αυτό που φοβούνται όσοι δεν σκέφτονται έτσι είναι πως πρόκειται για κάτι πιο… οριστικό, που σχετίζεται με τις αλλαγές στις συνήθειες των πολιτών. Και το ισχυρίζονται διότι δεν μπορούν πλέον να παραβλέψουν το γεγονός πως ο διαδικτυακός τζόγος καλπάζει!

Κι ότι οι μεγάλες διαδικτυακές εταιρείες τυχερών παιχνιδιών, αλλά κι άλλες μικρότερες που κατά τη διάρκεια της πανδημίας κι εκείνες γιγαντώθηκαν, αξιοποίησαν τις περιόδους εγκλεισμού και στράφηκαν προς το παιγνίδι μέσω του κινητού.

Έτσι, ακόμα και σε αυτή την περίοδο που δεν έχουμε καραντίνα, κάποιοι που επέλεγαν την επίσκεψη σε ένα πρακτορείο, έχουν αλλάξει…ρότα. Ενώ παράλληλα τα στοιχεία δείχνουν αύξηση σε ό,τι αφορά εκείνους που επιλέγουν να επισκεφθούν μία από τις πολλές ηλεκτρονικές διευθύνσεις διαδικτυακών καζίνο ή ακόμα και συμπλήρωσης ενός δελτίου ΠΡΟ-ΠΟ ή Τζόκερ ή ΛΟΤΤΟ.

Η «Πολιτεία» έχει έρθει σε επαφή με πατρινούς ιδιοκτήτες πρακτορείων οι οποίοι «μ’ ένα στόμα» επισημαίνουν την μείωση στα ταμεία τους και άπαντες εκφράζουν ανησυχίες πως η νέα τάξη πραγμάτων που έχει διαμορφωθεί στον κλάδο, δύσκολα πλέον θα αντιστραφεί, ακόμα κι αν η πανδημία τελειώσει… «χθες». Και απαισιοδοξούν, εκτιμώντας ότι με τη συνέχιση της πανδημίας ο χειμώνας που… έρχεται θα είναι το ίδιο δύσκολος…

 

Markos

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΑΡΚΟΣ: ΤΑ ΛΟΚΝΤΑΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ «ΣΤΟΙΧΗΜΑ» ΠΟΥ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ

«Δεν θ’ αργήσει η επάνοδος στην κανονικότητα»  

Σε όλα τα παραπάνω υπάρχουν βέβαια και οι αισιόδοξες φωνές. Όπως αυτή του πατρινού ιδιοκτήτη πρακτορείων ΟΠΑΠ Αποστόλη Μάρκου. Ο οποίος μιλώντας στην «Πολιτεία» δηλώνει πως «κατ’ αρχάς τα πρακτορεία και η ΟΠΑΠ γενικότερα έχουν ρίξει μεγάλο βάρος στα μέτρα προστασίας και τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Τα καταστήματα μας αυτή τη στιγμή θα τα χαρακτήριζα ‘μαγκωμένα’ και αυτό προσωπικά το αποδίδω πρώτον, στο ότι ο κόσμος είναι επιφυλακτικός. Μετά και το δεύτερο λοκντάουν υπάρχει μεγάλο ποσοστό πελατών οι οποίοι μείωσαν τις μετακινήσεις, τη διασκέδαση, αλλά θα τολμούσα να πω ότι άλλαξε γενικότερα ο τρόπος σκέψης και λειτουργίας τους».

Ως δεύτερο, το οποίο επίσης χαρακτηρίζει αποτέλεσμα των λοκντάουν, επικαλείται την στροφή αρκετού κόσμου σε on line στοιχηματικές επιλογές.

«Και θέλω να διευκρινίσω και εδώ ότι ο on line στοιχηματισμός ναι μεν υπήρχε και είχε αρχίσει να μπαίνει στη ζωή μας μερικά χρόνια πριν, αλλά η διαδικασία του λοκντάουν έχει επισπεύσει την εξάπλωση και διάδοση του σε μεγάλο εύρος ηλικιών και παικτών, γενικότερα, τουλάχιστον κατά μια πενταετία».

Παρ’ όλα αυτά ο ίδιος επιμένει ότι: «Θέλω να πιστεύω πως η επιστροφή στην κανονικότητα δεν θα αργήσει και προς αυτό θα βοηθήσει η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων από όλους μας και η υπεύθυνη στάση μας».

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top