ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

ΠΑΤΡΑ: Λουκέτο σε πρακτορεία ΟΠΑΠ – Η μείωση προμήθειας κι η αύξηση τζόγου στο ίντερνετ πιέζουν τους ιδιοκτήτες

Facebook
Twitter

του Αχιλλέα Ροδίτη

Δεν είναι μόνο οι φούρνοι ή τα εμπορικά καταστήματα που βρίσκονται μπροστά στον κίνδυνο λουκέτου. Τα πρακτορεία ΟΠΑΠ «ζουν» εδώ και καιρό τον δικό τους εφιάλτη του «Γολγοθά» και έχουν ήδη καταγραφεί περιπτώσεις κατά τις οποίες κατέβασαν ρολά, οριστικά κι αμετάκλητα.

Τα στοιχεία που γίνονται γνωστά από επαγγελματίες του κλάδου, και μεταφέρει σήμερα η «Πολιτεία», αναφέρουν ότι στην Πάτρα, από την περίοδο έναρξης της πανδημίας μέχρι σήμερα, έχουν ήδη κλείσει σχεδόν… είκοσι πρακτορεία τυχερών παιχνιδιών! Όταν σ’ όλη την πόλη, είναι δεν είναι, ογδόντα στο σύνολο… «Στόχος είναι να κλείσουμε όλοι ή να μείνουν ελάχιστα πρακτορεία», τονίζει στην «Πολιτεία» επαγγελματίας του χώρου.

Όλα αυτά, τη στιγμή που τα πρακτορεία αποτελούσαν μέχρι πριν λίγα χρόνια τη «χρυσή» ευκαιρία για έναν νέο ή λίγο μεγαλύτερο που ήθελε να εξασφαλίσει μια σίγουρη, κερδοφόρα επαγγελματική ενασχόληση. Με αναρίθμητες τις περιπτώσεις κατά τις οποίες ενδιαφερόμενοι πίεζαν όσο μπορούσαν για να μπορέσουν να εξασφαλίσουν την πολυπόθητη άδεια λειτουργίας τέτοιου καταστήματος. Δυστυχώς όμως τα πράγματα άλλαξαν άρδην.

Και άλλαξαν στον χειρότερο βαθμό μόλις προσφάτως, με τη μείωση του κέρδους. Εξέλιξη που κατέστησε αντικειμενικά ανήμπορους τους ιδιοκτήτες πρακτορείων στο να ανταπεξέλθουν στις απαιτητές υποχρεώσεις λειτουργίας και εξωθώντας τους, κατ’ επέκταση, στο κλείσιμο των επιχειρήσεων και στην αναζήτηση άλλης επαγγελματικής διεξόδου.

ΣΕ «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ» Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ

Το πρώτο «χτύπημα» για τα πρακτορεία ήταν η μείωση της προμήθειας ανά παιχνίδι. Από το 8% που ήταν αρχικά μειώθηκε στο 2,6%, μετά στο 2,4% και εδώ και δέκα ημέρες έφτασε στο μόλις 1,8%! Με άλλα λόγια, ένα πενιχρό, μηδαμινό κέρδος που δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο επιβίωσης.

ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΤΖΟΓΟΥ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Και ενώ η προμήθεια μειώθηκε δραστικά, ταυτόχρονα μειώθηκε και η πελατεία λόγω της ραγδαίας αύξησης του διαδικτυακού τζόγου. Όπου μάλιστα το κέρδος για τον ΟΠΑΠ είναι μεγαλύτερο, αφού «εξαφανίζεται» η προμήθεια, άρα είναι πιο «συμφέρουσα» επιλογή. Γι’ αυτό και προωθείται με «βομβαρδισμό» διαφημίσεων.

Από το έντυπο της Αχαϊκής Πολιτείας:

4 4 e1667896889833

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top