ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ «ΑΜΟΚ» ΜΕ ΤΑ ΡΑΝΤΖΑ: “Σε ‘έμφραγμα’ τα επείγοντα” λέει ο Πρόεδρος του σωματείου “Ιπποκράτης” και ζητά δημιουργία Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης

Facebook
Twitter
rantza

15 ασθενείς περίμεναν σε ράντζο μέχρι να αδειάσει κρεβάτι στον Άγιο Ανδρέα!

του Αχιλλέα Ροδίτη

Σε «έμφραγμα» το τμήμα επειγόντων περιστατικών κι οι παθολογικές κλινικές του νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας». Είναι αυτό ακριβώς που τονίζει μέσω της «Πολιτείας» ο πρόεδρος των εργαζομένων του ιδρύματος, Μιχάλης Στελλάτος, περιγράφοντας την τραγική κατάσταση που επικρατούσε τις προηγούμενες ημέρες στο νοσοκομείο και απευθύνοντας δημόσια έκκληση για παρέμβαση και λύση.

2) νοσοκομειο ραντζα ΕΝΘΕΤΗ (1)

 

Την περασμένη Πέμπτη το πρωί ο συνωστισμός ράντζων στον διάδρομο των εξωτερικών ιατρείων προκάλεσε την οργή των εργαζόμενων, των ιατρών, αλλά και των συνοδών ασθενών. «Δεκαπέντε ασθενείς ήταν από τη νύχτα σε φορεία, στον διάδρομο. Οι γιατροί δεν είχαν καμία κενή κλίνη για να στείλουν για νοσηλεία τους ασθενείς», αποκαλύπτει ο κ. Στελλάτος. Διευκρινίζοντας ότι αυτό δεν χαρακτηρίζεται ως πρωτόγνωρο αλλά δυστυχώς ως μια κατάσταση συνήθη που τείνει να παγιώνεται δίχως κανείς αρμόδιος να παρεμβαίνει δραστικά με σκοπό τη βελτίωση, αλλά ούτε και να ενοχλείται απ’ το μπάχαλο. Ωσάν, δηλαδή, να ‘χουν αποδεχτεί πως τα ράντζα στους διαδρόμους και έλλειψη κλινών αποτελούν μια δικαιολογημένη καθημερινότητα στα δημόσια νοσοκομεία.

Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ

Ο πρόεδρος του σωματείου «Ιπποκράτης» ανέδειξε το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων που αφορά στον αυξημένο κίνδυνο που εγκυμονεί αυτή η κατάσταση κυρίως για τους ασθενείς. «Τον κίνδυνο του λάθους απ’ το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό», όπως είπε. «Το υπουργείο Υγείας πρέπει να καταλάβει ότι τα νοσοκομεία δεν είναι τράπεζες. Όταν σε κάθε εφημερία προσέρχονται 400 και 500 ασθενείς δεν μπορούν να περιμένουν πάνω σε ένα φορείο για 10 και 20 ώρες μέχρι να βρεθεί κρεβάτι», καταγγέλλει. Και προσθέτει, αναφορικά και με το ελλιπές προσωπικό, ότι ούτε τόσοι ασθενείς μπορούν να περιμένουν μέχρι να βρεθεί νοσηλευτής για να τους εξυπηρετήσει. «Διότι ο όγκος ασθενών δημιουργεί ανάγκη παρουσίας πολύ πάνω από σαράντα νοσηλευτές αλλά στο νοσοκομείο μας υπάρχουν μόλις είκοσι».

ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ

Αν θέλουμε πάντως να περιγράψουμε την αιτία όσων συμβαίνουν, μία είναι η απάντηση: Ότι δεν υπάρχει στην περιοχή μας η πρωτοβάθμια περίθαλψη. Είναι κάτι που έχει τονιστεί πολλές φορές και από πολλούς εμπλεκόμενους, ωστόσο, καμία ενέργεια δεν έχει υπάρξει. «Όποιος πολίτης πάθει το οτιδήποτε έχει μόνο το εφημερεύων νοσοκομείο να απευθυνθεί», δηλώνει ο κ. Στελλάτος.

ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Η μία και μοναδική Egoista («εγωίστρια» στα ιταλικά) ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά μίας Lamborghini και με το παραπάνω, χάρη στην ακραία σχεδίαση, την τεράστια ιπποδύναμη και τον supercar χαρακτήρα της.  Πρόσφατα, φέρεται να πουλήθηκε σε έναν Ελβετό συλλέκτη αυτοκινήτων ο οποίος έστειλε στη Lamborghini μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί.    Να τονίσουμε, πως από όταν την παρουσίασε η ιταλική εταιρεία το 2013, δεν είχε ποτέ σκοπό να την πουλήσει. Την ήθελε… δική της, εξού και το όνομα του μοντέλου.     Ωστόσο, όταν η Lamborghini είδε τα χρήματα που προσέφερε ο εύπορος Ελβετός να φτάνουν… ενιαψήφια τιμή, μόνο όχι δεν μπορούσε να πει. Βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, η Egoista πουλήθηκε έναντι σχεδόν 115 εκατομμυρίων (!) ευρώ!  Μέχρι πρότινος, η Egoista βρισκόταν στο μουσείο της Sant’Agata Bolognese και έβγαινε μόνο για να παρευρεθεί σε special event. Η απουσία της τώρα από το μουσείο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι έχει πράγματι πουληθεί.  Για να δώσουμε μία εικόνα του κυριολεκτικά μοναδικού αυτού supercar, η Lamborghini το παρουσίασε το 2013 στο πλαίσιο της 50ης επετείου της εταιρείας.     Πράγματι, ήταν μία κατασκευή που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά, με ριζοσπαστική σχεδίαση και εξωφρενικές επιδόσεις. Η πλήρως λειτουργική Egoista δεν πληροί τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο.  Όμως, κανείς μπορεί να την οδηγήσει στην πίστα έχοντας στην πλάτη του τον V10 των 5,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 600 ίππους και 560 Nm. Το μηχανικό σύνολο καλείται να κινήσει μόλις 950 κιλά, γεγονός που καθιστά την Egoista «πύραυλο», αφού ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ ώρα.    Όποιος κι αν είναι ο Ελβετός που υποτίθεται αγόρασε το μοναδικό αυτό μοντέλο, θα μπορεί να το χαίρεται αποκλειστικά μόνος του. Διότι είναι μονοθέσιο, με τον οδηγό να συγκρατείται από ζώνη τεσσάρων σημείων και το κόκπιτ να είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, για να μπεις/ βγεις από αυτό, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις το τιμόνι, αλά F1.  Μένει να μάθουμε επίσημα αν πράγματι η Egoista πουλήθηκε από τη Lamborghini και μάλιστα για σχεδόν 115 εκατομμύρια ευρώ!

Η μία και μοναδική Egoista («εγωίστρια» στα ιταλικά) ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά μίας Lamborghini και με το παραπάνω, χάρη στην ακραία σχεδίαση, την τεράστια ιπποδύναμη και τον supercar χαρακτήρα της. Πρόσφατα, φέρεται να πουλήθηκε σε έναν Ελβετό συλλέκτη αυτοκινήτων ο οποίος έστειλε στη Lamborghini μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί. Να τονίσουμε, πως από όταν την παρουσίασε η ιταλική εταιρεία το 2013, δεν είχε ποτέ σκοπό να την πουλήσει. Την ήθελε… δική της, εξού και το όνομα του μοντέλου. Ωστόσο, όταν η Lamborghini είδε τα χρήματα που προσέφερε ο εύπορος Ελβετός να φτάνουν… ενιαψήφια τιμή, μόνο όχι δεν μπορούσε να πει. Βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, η Egoista πουλήθηκε έναντι σχεδόν 115 εκατομμυρίων (!) ευρώ! Μέχρι πρότινος, η Egoista βρισκόταν στο μουσείο της Sant’Agata Bolognese και έβγαινε μόνο για να παρευρεθεί σε special event. Η απουσία της τώρα από το μουσείο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι έχει πράγματι πουληθεί. Για να δώσουμε μία εικόνα του κυριολεκτικά μοναδικού αυτού supercar, η Lamborghini το παρουσίασε το 2013 στο πλαίσιο της 50ης επετείου της εταιρείας. Πράγματι, ήταν μία κατασκευή που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά, με ριζοσπαστική σχεδίαση και εξωφρενικές επιδόσεις. Η πλήρως λειτουργική Egoista δεν πληροί τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Όμως, κανείς μπορεί να την οδηγήσει στην πίστα έχοντας στην πλάτη του τον V10 των 5,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 600 ίππους και 560 Nm. Το μηχανικό σύνολο καλείται να κινήσει μόλις 950 κιλά, γεγονός που καθιστά την Egoista «πύραυλο», αφού ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ ώρα. Όποιος κι αν είναι ο Ελβετός που υποτίθεται αγόρασε το μοναδικό αυτό μοντέλο, θα μπορεί να το χαίρεται αποκλειστικά μόνος του. Διότι είναι μονοθέσιο, με τον οδηγό να συγκρατείται από ζώνη τεσσάρων σημείων και το κόκπιτ να είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, για να μπεις/ βγεις από αυτό, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις το τιμόνι, αλά F1. Μένει να μάθουμε επίσημα αν πράγματι η Egoista πουλήθηκε από τη Lamborghini και μάλιστα για σχεδόν 115 εκατομμύρια ευρώ!

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή