του Αχιλλέα Ροδίτη
Σε ό,τι αφορά το κυκλοφοριακό στην Πάτρα, ένα μέγα ζητούμενο σχετίζεται με την επικείμενη λειτουργία του νέου υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας, στη συμβολή των οδών Νόρμαν, Ηρ. Πολυτεχνείου – Όθ. Αμαλίας. Πεποίθηση όλων είναι ότι η έναρξη λειτουργίας του σταθμού θα σημάνει και την αρχή ενός πρωτόγνωρου κυκλοφοριακού χάους, που θα επικρατεί καθημερινά και ιδίως τις βροχερές μέρες του χειμώνα οπότε όλοι θα «κατεβαίνουν» στο κέντρο της πόλης με τα αυτοκίνητά τους. Το πρόβλημα θα ενισχύεται από την αναγκαστική συνύπαρξη: διερχόμενων ΙΧ και βαρέων οχημάτων από δύο διαφορετικές κατευθύνσεις, το πέρασμα του τρένου, την πιάτσα ταξί, την αφετηρία αστικών λεωφορείων και φυσικά, την άφιξη και αναχώρηση των υπεραστικών λεωφορείων. Ένας οργασμός κίνησης σε ένα μόνο σημείο!
ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ
Όπως αποκαλύπτει σήμερα η «Πολιτεία», αυτός, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι και ένας πρόσθετος λόγος για τον οποίο ο νέος σταθμός ΚΤΕΛ δεν έχει ακόμα λειτουργήσει (πέραν της μη ολοκλήρωσης των εργασιών). Όπως αναφέρουν ασφαλείς πηγές, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση χρειάστηκε συμπληρωματικές κυκλοφοριακές μελέτες που να αφορούν και να περιγράφουν το πού θα βρίσκονται τα ταξί και τα λεωφορεία, αλλά και πώς και από πού θα αναχωρούν τα υπεραστικά λεωφορεία. Είναι μελέτες που ετοιμάστηκαν από το ΚΤΕΛ και ήδη παραδόθηκαν και εξετάζονται περιμένοντας την σχετική έγκριση.
ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ
Βέβαια είναι γνωστό ότι η δημοτική αρχή της Πάτρας είναι αντίθετη με την λειτουργία του σταθμού σε αυτό το σημείο. «Απ’ ότι γνωρίζω καμιά δημοτική αρχή δεν έδωσε έγκριση για αυτή την περιοχή, η έγκριση ήρθε απευθείας από το υπουργείο», σχολιάζει στην «Πολιτεία», η αντιδήμαρχος Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων, Αναστασία Τογιοπούλου. Εκφράζοντας την αντίθετη γνώμη της για αυτό που θα συμβεί και δηλώνοντας πως αναμένει και η ίδια όξυνση του ήδη επιβαρυμένου κυκλοφοριακού προβλήματος.
ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ / ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ