ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Το χάσαμε το στοίχημα, δεν ξέρουν ούτε το Καρναβάλι των Μικρών! Επισκέπτες μόνο για το τελευταίο τριήμερο

Facebook
Twitter

Ο πρώτος, ότι ενδιαφέρον επισκεψιμότητας δεν υπάρχει πιο πριν από το τελευταίο τριήμερο της αποκριάς, όπως, δηλαδή, συνέβαινε κάθε χρόνο. Το επισημαίνουμε διότι η στόχευση και το «στοίχημα», όπως προσφάτως είχαμε γράψει, ήταν να κινητοποιηθούν επισκέπτες από νωρίτερα, ακόμα και από τα μέσα Φεβρουαρίου, όπως άλλωστε είχε επιβεβαιώσει σε σχετικό δημοσίευμα της «Πολιτείας» ο πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης «Πατρινό Καρναβάλι» κα Ήρα Κουρή.

Θυμίζουμε ότι η κυρία Κουρή είχε γνωστοποιήσει πως θα έμπαινε σε εφαρμογή το σχέδιο με τίτλο «Πάρε το παιδί σου κι έλα στην Πάτρα» με ξεκάθαρη την ελπίδα ότι από τα μέσα Φεβρουαρίου και έπειτα η πόλη θα προσέλκυε επισκέπτες και δη οικογένειες που θα κατέκλυζαν την πόλη στο πλαίσιο των καρναβαλικών εκδηλώσεων.

Προφανώς, όμως, το εγχείρημα δεν απέδωσε καρπούς αφού σύμφωνα και με τους ξενοδόχους της πόλης αλλά και τους εκπροσώπους τους, η πληρότητα στα δωμάτια στην παρούσα φάση είναι σε φυσιολογικά επίπεδα και το «πικ» γίνεται μόνο (ως συνήθως) μόνο προς το τελευταίο τριήμερο του Πατρινού Καρναβαλιού.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του σωματείου ξενοδόχων της Πάτρας κ. Ηλία Μεντζελόπουλο, τα ξενοδοχεία της πόλης αλλά και πέριξ αυτής αυτή την περίοδο καταγράφουν πληρότητες καθηλωμένες στο 60 και 65%.

Αυτό σημαίνει ότι και φέτος η πόλη γίνεται στο ίδιο έργο θεατής, αναμένοντας τα μεγάλα «κύματα» επισκεπτών μόνο στο τέλος και την φάση ολοκλήρωσης του θεσμού και όχι κατά τη διάρκειά του.

Είναι επίσης ενδεικτικό της κατάστασης, μια άλλη αποκάλυψη που κάνει ο κ. Μεντζελόπουλος τονίζοντας ότι: «υπάρχουν τουριστικά γραφεία με τα οποία συνεργαζόμαστε και εμείς αλλά και άλλοι συνάδελφοι, που τους λέμε για το Καρναβάλι των Μικρών και δεν ξέρουν καν ότι υπάρχει και τι ακριβώς είναι»…

Καταδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο την ανάγκη ώστε η προσπάθεια για να «απλωθεί» χρονικά η επισκεψιμότητα στο Πατρινό Καρναβάλι πρέπει σαφώς να γίνει στην βάση ενός καλά μελετημένου και οργανωμένου σχεδίου που να αποσκοπεί σε υπολογισμένα οφέλη, με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top