«Το ΚΤΕΛ προτίθεται ν’ ανεγείρη υπερσύγχρονο σταθμόν»

Facebook
Twitter
Υπερσύγχρονον σταθμόν επιβιβάσεως και υποδοχής επιβατών προτίθεται να ανεγείρη το υπεραστικόν ΚΤΕΛ εις το εκ 1.650 τετραγωνικών μέτρων οικόπεδον του Δήμου Πατρέων, το περικλειόμενον υπό των οδών Αγίου Ανδρέου, Αράτου, Καψάλη και Ζαΐμη.

Συμφώνως προς πληροφορίας που παρέσχε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ κ. Ιωάννης Δενδρινός, ο σταθμός θα ανεγερθή κατά τα πρότυπα των εξυπηρετούντων τα ευρωπαϊκάς μεγαλουπόλεις θα είναι μοναδικός εν Ελλάδι μέχρι σήμερον. Εξ άλλου, ο σταθμός –λόγω της θέσεως αυτού εις το πλέον επίκαιρον σημείον– εξ απόψεως τουριστικής, θα είναι αναλόγως επιβλητικός και καλαίσθητος. Προς τούτοις, υπέβαλε αίτησιν προς τον Δήμον, όπως του παραχωρηθή το οικόπεδον της παλαιάς Ψαραγοράς Αργύρη δια την δημιουργία εκεί συγχρόνου Σταθμού αναχωρήσεως και αφίξεως λεωφορείων.

Σε ειδική συνάντησιν μετά των εκπροσώπων του Τύπου, προς τους οποίους εξήγησε τας διαθέσεις της διοικήσεως του υπεραστικού ΚΤΕΛ. Μεταξύ άλλων, ο κ. Ιωάννης Δενδρινός είπε τα εξής: «Ως έχουν σήμερα τα τέσσερα Πρακτορεία, ήτοι Αθηνών, Αιγίου, Αχαΐας και Καλαβρύτων, δεν εξυπηρετούν το επιβατικόν κοινόν. Διασκορπισμένα εις τα τέσσερα σημεία της πόλεως και μερικά εξ αυτών εις απαράδεκτον κατάστασιν. Επροτείναμεν εις τον Δήμον να μας παραχωρήση το οικόπεδον της Ψαραγοράς Αργύρη εκτάσεως 1.600 μέτρων, ίνα ανεγείρωμεν εκεί ισόγειον κτίριον, πρότυπον εις το είδος του με όλας τας ανέσεις, αίθουσας υποδοχής, κυλικεία, εκδοτήρια, αποθήκας αποσκευών κλπ. Υπολογίζομεν ότι το έργον θα κοστίση γύρω στα 3.000.000 δραχμάς. Εις τον Δήμον θα καταβάλωμεν ενοίκιον εν αρχή 15.000 μηνιαίως και μετά επταετίαν το κτίριον θα περιέρχεται πλήρως εις την κυριότητα του Δήμου, οπότε το καταβαλλόμενον ενοίκιον θα ανέλθη εις 40.000 δρχ. με σημερινά δεδομένα».

Το ως άνω σχέδιον, καθώς επίσης και μια προμελέτη, υπεβλήθησαν εις την Νομαρχίαν, τον Δήμον Πατρέων και την Αστυνομίαν, Τόσον η Νομαρχία όσον και η Αστυνομία, ως υπεύθυνοι δια τας κυκλοφοριακάς συνθήκας, αι οποίαι θα ανακύψουν εκ της ανεγέρσεως του Σταθμού, θεωρούν την λύσιν αυτήν ως προάγουσαν κατά τον ιδανικώτερον τρόπον, τόσον τον στόχον της εξυπηρετήσεως του επιβατηγού κοινού, όσον και την κυκλοφοριακήν ευρυθμίαν.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή