
Ακόμα και οι πλέον δύσπιστοι θα πειστούν ότι το πολυθρύλητο έργο του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας μπαίνει, πλέον, σε τροχιά υλοποίησης.
Πληροφορίες της «Πολιτείας» αναφέρουν ότι ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, κατά την επίσκεψη του στην Πάτρα, στις 8,9 και 10 Απριλίου (θα παραστεί σε πολυδύναμη εκδήλωση στο «Δημήτριος Τόφαλος», για το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για τον Αθλητισμό), μεταξύ των άλλων, θα κάνει ανακοινώσεις για δυο έργα:
- Το πρώτο είναι η οριστική απεμπλοκή του Αυτοκινητοδρομίου Πατρών, έργο στο οποίο ήταν και είναι εξαιρετικά κρίσιμος ο ρόλος του προέδρου του Επιμελητηρίου Αχαΐας Πλάτωνα Μαρλαφέκα.
- Το δεύτερο έργο είναι η ανακατασκευή του Κολυμβητηρίου της Αγυιάς, εκεί όπου πρωταγωνιστικός είναι ο ρόλος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και ιδιαίτερα του περιφερειάρχη Νεκτάριου Φαρμάκη αλλά και του αντιπεριφερειάρχη Αχαΐας Χαράλαμπου Μπονάνου. Όπως και του προέδρου του ΠΕΑΚ Νίκου Παπαδημάτου. Η «Πολιτεία» έχει από εβδομάδων γράψει ότι η μελέτη έχει ολοκληρωθεί και όλα κυλούν με βάση το Μνημόνιο Συνεργασίας που έχουν υπογράψει το υπουργείο Πολιτισμού και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Ο υφυπουργός Λευτέρης Αυγενάκης, κατά τις πληροφορίες της «Πολιτείας», είναι σε διαρκή επαφή τόσο με την Περιφέρεια όσο και με το ΠΕΑΚ θεωρώντας το έργο του Κολυμβητηρίου Αγυιάς ως μεγάλης σπουδαιότητας για τη θητεία του. Να θυμίσουμε ότι εκτός απ’ το έργο του Κολυμβητηρίου, στα πλάνα είναι να κατασκευαστούν γήπεδα μπάσκετ, βόλεϊ, beach αθλημάτων, χωματένιου τένις και μία πίστα για παρκούρ.
Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΜΑΡΛΑΦΕΚΑ
Για το Αυτοκινητοδρόμιο, τώρα. Σχεδόν πέρασε στα «ψιλά» ότι όταν -προ ημερών- ο επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κινήματος Αλλαγής Μιχάλης Κατρίνης βρέθηκε στο Επιμελητήριο Αχαΐας, ο πρόεδρος του Πλάτωνας Μαρλαφέκας τον ενημέρωσε διεξοδικά για το πλάνο κατασκευής του Αυτοκινητοδρομίου Πατρών και όπως έχει πει «μετά την ολοκλήρωση και τη λειτουργία του θα προσελκύσει περισσότερους από 500 χιλιάδες επισκέπτες ετησίως».
Ο κ. Αυγενάκης, κατά τις πληροφορίες μας, αυτή την περίοδο ενημερώνεται διαρκώς για τις εξελίξεις γύρω απ’ το Αυτοκινητοδρόμιο. Και αυτό γιατί, αυτή την περίοδο, συζητούνται και μερικώς αποφασίζονται σημαντικά πράγματα.
Η «Πολιτεία» έχει ήδη γράψει ότι υπάρχουν τέσσερα επενδυτικά σχήματα που ενδιαφέρονται για το Αυτοκινητοδρόμιο, έργο ήδη ενταγμένο στον αναπτυξιακό νόμο. Τα δυο εξ αυτών έρχονται απ’ το εξωτερικό. Τα άλλα δυο απ’ την Ελλάδα. Στην πρώτη περίπτωση είναι η Κυβέρνηση που συζητά και περιγράφει τα επενδυτικά πλεονεκτήματα του έργου. Στη δεύτερη, η διοίκηση της εταιρείας. Σημαντικό ν’ αναφερθεί ότι πρόκειται για επενδυτές με μεγάλη αξιοπιστία και φερεγγυότητα και αυτό θα φανεί όταν θα έρθει κι η ώρα των τελικών ανακοινώσεων.
«Μέσα στον Γενάρη έγιναν και κάποια σημαντικά ραντεβού με διεθνείς παράγοντες του μηχανοκίνητου αθλητισμού που έχουν τα εχέγγυα να καταστήσουν λειτουργικό και βιώσιμο το έργο. Στόχος είναι το Αυτοκινητοδρόμιο να έχει λειτουργική δραστηριότητα τουλάχιστον 200 μέρες το χρόνο. Όχι μόνο με αγώνες, φυσικά, αλλά και με άλλες δραστηριότητες», έγραφε η «Πολιτεία» στις αρχές Φεβρουαρίου.
Με την επισήμανση ότι έως τα τέλη Μαρτίου θα έχουμε πλήρη εικόνα όλων των παραμέτρων. Δηλαδή, του τελικού επενδυτικού σχήματος και των χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης. Ένα έργο που σχεδόν, για πολλά χρόνια, είχε εγκαταλειφθεί ξαναμπαίνει στην ατζέντα και «υπόσχεται» οικονομική δραστηριότητα και θέσεις εργασίας στην περιοχή.