Τραγωδία στην Άγκυρα: Νέα στοιχεία για τη συντριβή του τζετ και τον τελευταίο διάλογο της Μαρίας Παππά

Facebook
Twitter
c7b0a341-59952549225928579877607573450025282105487198n-2.jpg

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για τη συντριβή του ιδιωτικού τζετ στα περίχωρα της Άγκυρας το βράδυ της Τρίτης (23/12), όπου έχασε τη ζωή της η Ελληνίδα αεροσυνοδός Μαρία Παππά. Οι Αρχές εξετάζουν καρέ-καρέ τις κάμερες ασφαλείας του αεροδρομίου, ενώ νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας για τις τελευταίες ώρες πριν από το μοιραίο ταξίδι.

«Εκείνη την ημέρα, της ζήτησαν να πάει στην Άγκυρα για να πάρει την πτήση. Της ετοίμασα την τελευταία βαλίτσα. Δεν γύρισε ποτέ», δήλωσε συγκλονισμένος.

Η αντίστροφη μέτρηση

Το πρωί της Δευτέρας (22/12), η Μαρία έστειλε το βιογραφικό της σε εταιρεία ιδιωτικών Learjet με έδρα τη Μάλτα. Λίγες ώρες αργότερα ενημερώθηκε ότι προσλαμβάνεται άμεσα και της ζητήθηκαν πρόσθετα έγγραφα.

Την Τρίτη (23/12), η εταιρεία την ειδοποίησε ότι προγραμματίστηκε πτήση από την Άγκυρα προς άλλη χώρα. Η Μαρία έφτασε στην τουρκική πρωτεύουσα, επιβιβάστηκε στο αεροσκάφος — και λίγες ώρες αργότερα σημειώθηκε η τραγωδία.

Ο σύντροφός της περιγράφει:
«Όταν διάβασα για τη συντριβή του Learjet, ήμουν σίγουρος ότι ήταν η πτήση της Μαρίας. Πόσες συμπτώσεις να υπάρχουν;».

 

 

Σενάρια και ανοιχτά ερωτήματα

Το πλήρωμα είχε ζητήσει έκτακτη προσγείωση λόγω ηλεκτρολογικής βλάβης. Ωστόσο, κατά την κάθοδο, το αεροσκάφος χάθηκε από τα ραντάρ και συνετρίβη, με αποτέλεσμα τον θάνατο όλων των επιβατών.

«Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά — από σοβαρή μηχανική βλάβη μέχρι δολιοφθορά», σημείωσε ο αεροναυπηγός Φαίδων Καραϊωσιφίδης.

Το Falcon, εξοπλισμένο με πλήρως ηλεκτρονικά συστήματα πλοήγησης, φαίνεται πως παρουσίασε κρίσιμη αστοχία. Για τον λόγο αυτό εξετάζονται σχολαστικά οι κάμερες ασφαλείας και τα άτομα που πλησίασαν το αεροσκάφος πριν από την απογείωση, καθώς στο τζετ επέβαινε υψηλόβαθμη στρατιωτική αντιπροσωπεία από τη δυτική Λιβύη.

Παράλληλα, διατάχθηκαν τοξικολογικές εξετάσεις στον πιλότο και ανάλυση των δεδομένων από το «μαύρο κουτί», το οποίο θα εξεταστεί στη Γαλλία, προκειμένου να αποκλειστεί το ενδεχόμενο ανθρώπινου λάθους.

 

 

Στο μικροσκόπιο μπαίνει επίσης το ιστορικό συντήρησης του αεροσκάφους, που είχε κατασκευαστεί το 1976.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή