– Η ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η κατάσταση παραμένει ίδια και ο κίνδυνος μεγαλώνει. Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που υπάρχει λόγω της ζέστης, διαστολή στον σίδηρο και στα άλλα μέταλλα.
Χαρακτηριστικές φωτογραφίες από την κατάσταση της Γέφυρας πάνω από την οποία διέρχεται ο προαστιακός. Ο κίνδυνος δυστυχήματος είναι μεγάλος.
Στο ίδιο έργο θεατές στην γνωστή γέφυρα του τρένου στον Καστελόκαμπο. Κάτω από την οποία περνούν Ι.Χ. και μηχανάκια και ο καθένας με μία απλή παρατήρηση θα μπορούσε να καταλάβει πώς η χρήση της εγκυμονεί κινδύνους.
ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ…
Κάτοικος της περιοχής μας έγραψε τα εξής: «Δεν είναι από κάποιο γουέστερν της άγριας Δύσης, δεν είναι προπολεμικές, είναι οι γραμμές του τρένου στην Πάτρα και συγκεκριμένα στον Καστελόκαμπο που καθημερινά εξυπηρετεί τον Προαστιακό. Ένας άνθρωπος που ενδιαφέρθηκε για την ζωή των συνανθρώπων του και την ασφάλεια τους (σπάνιο στις μέρες μας) έχει ενημερώσει από το 2022 τον περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας δημοσιογράφους τής περιοχής αλλά και έναν σταθμάρχη. Αποτέλεσμα; Καμία απάντηση. Ένας άλλος κάτοικος μας είπε ότι θα φτιάξουν την γέφυρα όταν γίνει δυστύχημα και πέσει το τρένο».
ΣΤΟΝ ΟΣΕ
Οι φωτογραφίες της «Πολιτείας» είναι ενδεικτικές για την τραγική κατάσταση στην γέφυρα. Είναι σαθρή και μάλλον κρατιέται από μία τρίχα σίδερου (υπερβολή αλλά μάλλον με αυτόν τον χαρακτηρισμό θα πρέπει να αποδώσουμε την κατάσταση). Τον Σεπτέμβρη του 2023 οι ενέργειες που είχαν κάνει κάτοικοι της περιοχής εκφράζοντας και πάλι την ανησυχία τους για την κατάσταση που βρίσκεται η γέφυρα που περνά το τρένο, έπιασαν τόπο. Συνολικά ήταν 23 κάτοικοι που είχαν στείλει αίτημα -μαζί με φωτογραφικό υλικό- σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, όπου ανήκει η γέφυρα, ζητώντας να γίνουν άμεσα εργασίες συντήρησης, καθώς ήταν και τότε εμφανείς οι φθορές με αποτέλεσμα να φοβούνται δυσάρεστες εξελίξεις.
Το αίτημα είχε κατατεθεί στις 24 Ιουλίου 2023 και εκτός από ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε σταλεί αρμοδίως στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, στο ΤΕΕ και στον Δήμο Πατρέων.Μάλιστα, ο Δήμος Πατρέων είχε στείλειαπάντηση στις 28 Ιουλίου, όπου έκανε γνωστό ότι μεταβίβασε το αίτημα σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ και λίγες μέρες αργότερα έγινε το ίδιο και από την πλευρά της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, η οποία επίσης στηρίζει τους κατοίκους.
ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟΨΙΑ
Τον Σεπτέμβριο του 2023 συνεργείο εργολάβου που συνεργάζεται με τον ΟΣΕ βρέθηκε στο σημείο με ειδικά μηχανήματα και έκανε αυτοψία. Επίσης, έκανε μετρήσεις στη γέφυρα και κατέγραψε επακριβώς τις εμφανείς φθορές σε όλο τον χώρο. Όπως ενημερώθηκαν οι κάτοικοι που βρέθηκαν στο σημείο, οι μετρήσεις θα βοηθούσαν να γίνει η τεχνική μελέτη, ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσουν εργασίες συντήρησης. Πέρασαν σχεδόν δύο χρόνια από τότε και δεν έχει γίνει το παραμικρό.
Η κατάσταση παραμένει ίδια και ο κίνδυνος μεγαλώνει. Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που υπάρχει λόγω της ζέστης, διαστολή στον σίδηρο και τα άλλα μέταλλα. Τους καλοκαιρινούς μήνες εκατοντάδες μαθητές κάθε μέρα πηγαίνουν με το τρένο στον Καστελόκαμπο για μπάνιο. Μήπως πρέπει να έχουμε αντί για Τέμπη… Καστελλόκαμπο για να δράσουμε;
ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ – ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ