Και κάπως έτσι το άλλοτε ξεχασμένο Αυτοκινητοδρόμιο της Πάτρας αναβιώνει… Χάρη στο πείσμα, στην επιμονή και στη μεθοδικότητα του προέδρου του Επιμελητηρίου Αχαΐας, λάτρη της αυτοκίνησης, Πλάτωνα Μαρλαφέκα. Ο οποίος, εδώ και μέρες, είναι σε συνεχείς συζητήσεις.
Τι επιβεβαιώνει η «Πολιτεία»; Ότι από τα τέσσερα ενδιαφερόμενα επενδυτικά σχήματα -για το έως πρότινος «παγωμένο» έργο, που έχει ήδη ενταχθεί στον αναπτυξιακό νόμο- τα δυο εξ αυτών έρχονται απ’ το εξωτερικό. Τα άλλα δυο απ’ την Ελλάδα. Στην πρώτη περίπτωση είναι η Κυβέρνηση που συζητά και περιγράφει τα επενδυτικά πλεονεκτήματα του έργου. Στη δεύτερη, η διοίκηση της εταιρείας. Σημαντικό ν’ αναφερθεί ότι πρόκειται για επενδυτές με μεγάλη αξιοπιστία και φερεγγυότητα και αυτό θα φανεί όταν θα έρθει κι η ώρα των τελικών ανακοινώσεων.
Μέσα στον Γενάρη έγιναν και κάποια σημαντικά ραντεβού με διεθνείς παράγοντες του μηχανοκίνητου αθλητισμού που έχουν τα εχέγγυα να καταστήσουν λειτουργικό και βιώσιμο το έργο. Στόχος είναι το Αυτοκινητοδρόμιο να έχει λειτουργική δραστηριότητα τουλάχιστον 200 μέρες το χρόνο. Όχι μόνο με αγώνες, φυσικά, αλλά και με άλλες δραστηριότητες. Και αυτό επιδιώκουν η Κυβέρνηση και η διοίκηση της εταιρείας «Αυτοκινητοδρόμιο Α.Ε».
Επίσης, καθώς οι προθεσμίες «τρέχουν», θα έχουμε σίγουρα έως τα τέλη Μαρτίου πλήρη εικόνα όλων των παραμέτρων. Δηλαδή, του τελικού επενδυτικού σχήματος και των χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης. Ένα έργο που σχεδόν, για πολλά χρόνια, είχε εγκαταλειφθεί ξαναμπαίνει στην ατζέντα και «υπόσχεται» οικονομική δραστηριότητα και θέσεις εργασίας στην περιοχή.
Για το όλο εγχείρημα είναι ενήμεροι τόσο ο Αχαιός υφυπουργός Εξωτερικών Ανδρέας Κατσανιώτης όσο και οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στο νομό Άγγελος Τσιγκρής, Ιάσονας Φωτήλας και Χριστίνα Αλεξοπούλου, ο περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης και ο δήμαρχος Ερυμάνθου Θεόδωρος Μπαρής.