ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Πλήρης απαγόρευση στάθμευσης στην Οθ. Αμαλίας; Τα προβλήματα του ποδηλατόδρομου και τα σενάρια στο “τραπέζι”

Facebook
Twitter

Ο ποδηλατόδρομος προκαλεί κυκλοφοριακούς μπελάδες και ευτράπελα. Παράδειγμα, το λεωφορείο του ΟΣΕ! Και γνώστες του αντικειμένου, όπως η Στρατηγός ε.α. Ζ. Τσιριγώτη, διατυπώνουν απορίες…

 

Του Αχιλλέα Ροδίτη

Πρώτα φτιάχνουμε το έργο, μετά κοιτάμε τα προβλήματα που προκαλεί, για να βρούμε τη λύση! Αυτό είναι σε δυο γραμμές το απόσταγμα των όσων φαίνεται να προκαλεί ο ποδηλατόδρομος της Όθωνος Αμαλίας, που καθολικά –  από επαγγελματίες και μη οδηγούς, αλλά και απλούς πολίτες ή επισκέπτες της πόλης – σχολιάζεται ως ένα έργο που προφανώς είναι αναγκαίο και χρήσιμο, αλλά, στο σημείο και με τον τρόπο που κατασκευάζεται, «γεννά» τρομερές κυκλοφοριακές δυσκολίες και εγείρει ερωτηματικά κυριότερα για την ασφάλεια των ποδηλατών.

Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι αποτελεί τη μεγαλύτερη «σπαζοκεφαλιά» και για την Τροχαία της Πάτρας που με το απειροελάχιστο προσωπικό καλείται να διασφαλίσει την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας σε έναν δρόμο που από το 2004 (εποχή Ολυμπιακών Αγώνων) είναι χαρακτηρισμένος επισήμως ως «οδός ταχείας κυκλοφορίας» και πρέπει να συνυπάρξει με… ποδήλατα, σταθμευμένα αστικά λεωφορεία (αφετηρία στο ύψος της Νόρμαν), πιάτσες ΤΑΞΙ, σταθμευμένα (και διπλοσταθμευμένα) ΙΧ και ένα σωρό άλλα εμπόδια.

Και σύμφωνα με τις πληροφορίες της «Πολιτείας» ένα από τα ενδεχόμενα που έχει πέσει ήδη στο «τραπέζι» είναι και αυτό της πλήρους απαγόρευσης στάθμευσης οχημάτων στην αριστερή πλευρά της παραλιακής οδού.

Τζανάκος

 

«Αν όμως συμβεί αυτό τότε θα προκύψει πρόβλημα με το που θα πάνε τα 500 και πλέον οχήματα που σταθμεύουν εκεί», επισημαίνει ο επικεφαλής της «Πάτρα η δική σου πόλη» Νίκος Τζανάκος.

 

 

 

Ενώ ο επικεφαλής της «Ώρας Πατρών» Γιώργος Ρώρος τονίζει: «Δε νομίζω ότι θα εφαρμοστεί ποτέ στην πράξη διότι ποιος θα επιτηρήσει μια τέτοια απαγόρευση αφού δεν έχουμε τροχονόμους; Κι όταν ξέρουμε ότι όλοι θα σταματούν έστω για λίγα λεπτά;».

 

ΤΟ  ΕΥΤΡΑΠΕΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΣΕ

ΕΝΘΕΤΗ λεωφορείο ΟΣΕ

Ο Διοικητής της Τροχαίας Πατρών, Χρήστος Ντεμίρης, βρίσκεται καθημερινά στην περιοχή προσπαθώντας να εντοπίσει τα σημεία με τα μεγαλύτερα προβλήματα και να διερευνήσει τρόπους λύσης.

3 1 e1665989451750

 

Ο ίδιος βεβαίωσε στην «Πολιτεία» το τεράστιο πρόβλημα που προκαλείται, μετά από μια ακόμα αυτοψία του, την περασμένη Τετάρτη το πρωί. Εντοπίζοντας ένα ακόμη σημαντικό πρόβλημα που προφανώς οι υπεύθυνοι δεν είχαν προβλέψει ή υπολογίσει νωρίτερα.

Το πρόβλημα, δηλαδή, με το λεωφορείο του ΟΣΕ που παραλαμβάνει επιβάτες ακριβώς έξω από το κτίριο της Τριών Συμμάχων (ένθετη φωτογραφία). «Εκεί υπάρχει πρόβλημα και κίνδυνος. Τι θα συμβεί αν ένα λεωφορείο παρασύρει έναν ποδηλάτη;», αναρωτιέται ο κ. Ντεμίρης. Εύλογη και αξιοπρόσεκτη η απορία. Αλλά λύση στο πρόβλημα υπάρχει; Μάλλον όχι. Κι όταν μάλιστα το σημείο από την νησίδα προς το κτίριο αποτελεί περιουσιακό στοιχείο του ΟΣΕ και ανήκει σε αυτόν. Άρα το λεωφορείο δεν μπορεί να πάει κάπου αλλού για να φορτώσει ή να ξεφορτώσει επιβάτες… Όμως πρέπει να διασχίζει κάθετα τον ποδηλατόδρομο!

 

ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ

ΕΝΘΕΤΗ Ζ. Τσιριγώτη

Την απορία της για τον ποδηλατόδρομο εντός του δρόμου ταχείας κυκλοφορίας εξέφρασε και η πρώτη ελληνική Στρατηγός ε.α. της ΕΛ.ΑΣ. Ζαχαρούλα Τσιριγώτη, (ένθετη φωτογραφία), αποκλειστικά μέσω της «Πολιτείας». Κοίταξε από ψηλά την εικόνα και απόρησε: «Μα είναι δυνατόν; Πώς θα χωρέσουν οχήματα και ποδήλατα; Είναι πολύ επικίνδυνο κυρίως για τους ποδηλάτες», σχολίασε. Και χρησιμοποιούμε σκοπίμως την άποψη της επειδή… πρώην ανώτατη αξιωματικός της Αστυνομίας είναι, κάτι ξέρει…

 

ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΕΝΤΟΣ ΛΙΜΑΝΙΟΥ;

IMG 6510

Πάντως ο Νίκος Τζανάκος, που είναι και πρώην αντιδήμαρχος Πατρέων, επαναφέρει το θέμα της εναλλακτικής δυνατότητας που υπήρχε, ο ποδηλατόδρομος να περάσει μέσα από το παλιό λιμάνι. «Είχε παραχωρήσει ο ΟΛΠΑ τουλάχιστον τρία μέτρα». Αλλά, γιατί δεν έγινε εκεί ώστε να αποφύγουμε τα προβλήματα και να διασφαλιστεί η ασφάλεια ποδηλατών και η ποιότητα ζωής όλων; Ιδού η απορία…

 

Από την έντυπη έκδοση της Αχαϊκής Πολιτείας:

3 7 e1665989355211

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top