Καταναλωτική συμπεριφορά – Αυτές είναι οι προτεραιότητες

Facebook
Twitter

Πώς θα συμπεριφερθούν την περίοδο των εορτών διερευνά και πρόσφατη μελέτη της Nielsen IQ Consumer Insights «Unwrapping Europeans Holiday Outlook» στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 800 καταναλωτές στην Ελλάδα.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η αναμενόμενη δαπάνη εφέτος τα Χριστούγεννα είναι ίση ή μεγαλύτερη από πέρυσι. Το 45% των νοικοκυριών στην Ελλάδα δηλώνουν ότι ο προϋπολογισμός τους για τρόφιμα και ποτά στο σπίτι ή για κατανάλωση εκτός σπιτιού, τα δώρα και τα ταξίδια θα είναι ίσος σε σύγκριση με το 2021.

Το 40% θα ήθελε να ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε αυτές τις κατηγορίες φέτος, ενώ σημειώνεται ότι το 15% των αγοραστών δηλώνουν ότι θα αυξήσουν τον προϋπολογισμό τους την ερχόμενη εορταστική περίοδο.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι καταναλωτές δηλώνουν έτοιμοι να εκμεταλλευτούν κάθε εκπτωτικό γεγονός, προκειμένου να αγοράσουν εκ των προτέρων δώρα, ποτά αλλά και είδη διατροφής για τις εορτές.

Τυρί (81%), φρέσκο κρέας (74%) και χριστουγεννιάτικα γλυκά (64%) είναι οι τρεις ποιο συχνές κατηγορίες τροφίμων που οι καταναλωτές προγραμματίζουν να αγοράσουν τα Χριστούγεννα. Ενώ ανάμεσα στις κατηγορίες ποτών, οι μπύρες (61%) και το κρασί (60%) θα προστεθούν στο καλάθι.

Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες καταναλωτές ψάχνουν για προωθητικές ενέργειες, δεν θα διστάσουν να αγοράσουν πολυτελή προϊόντα κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων: 25% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θα αγοράσουν πολυτελή προϊόντα στη κατηγορία του φρέσκου κρέατος, ενώ στη κατηγορία των ποτών, πολυτελής μάρκες και είδη θα επιλεχθούν ανάμεσα στα κρασιά (20%) και τις σαμπάνιες (22%).

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή